Ei jätevedenpuhdistamoa Sulkavuoreen!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Ei jätevedenpuhdistamoa Sulkavuoreen!.

Job

#1 Vatkaamo keskelle asutusta?

11.08.2011 21:15

Tämä on taas tätä tyypillistä Tampereen kaupungin toimintaa: puhdistamo taas melkein keskelle kaupunkia, turvevoimala keskustassa, bussit ajavat peräkkäin verorahoilla, kaupunkilaisten etuja ei osata valvoa muuta Suomea vastaan jne. jne.

Vieras

#2 Re: Vatkaamo keskelle asutusta?

29.08.2011 22:13

#1: Job - Vatkaamo keskelle asutusta?

Juuri näin. Pettymys Tampereen kaupunkia kohtaan senkun kasvaa. Kaikenlaiset "hurjat" ja näyttävät hankkeet ajetaan läpi nopeasti. Tamperelaisia itseä ei kuulla, vaan tehdään päätökset nopeasti vain sen perusteella, että teollisuus ja liikenne saadaan kasvamaan ja "sujumaan". Kaikenlaisen inhimillisen perinteen tai elintilan säilyttäminen vaatii älytöntä kansalaistaistelua. Ilman näitä taisteluja ei olisi kauppahallia, rauhallista Pyynikkiä, Tampellaa... Joten taistelu kyllä kannattaa, vaikka se raskasta onkin.

Robin Hood

#3 Yksi kaikkien, kaikki yhden puolesta...

31.08.2011 20:24

Kannattaa tutustua myös netistä löytyviin raportteihin ja suunnitelmiin; kyseessä on hyvin suuri projekti, joka kestää vuosikausia. Ensilukemalta tuli fiilis, että kyseessä on hervoton vitsi. Asiaa ajetaan kovalla ponnella ja Sulkavuorelaisten sanalla ei tunnu olevan painoarvoa. Vaalien aikaan seisoo yksi jos toinenkin päättäjä ääniämme kaupan kongissa kalastelemassa. Missä ovat nyt ne Koikkarilaisia puolustavat päättäjät? Katsotaan nyt kuka puhuu puolestamme. Päätösten jälkeen suunsa avaavia ei lasketa.
Pois Pois

#4 Väkisin

02.09.2011 18:35

Tässä on jo kiusanteon makua. On esimerkiksi perusteltu, että Lahdesjärvelle mettän suuntaan tulevat putken veto kalliimmaksi. Huh huh! Siis putkea pitäisi jatkaa vain muutama kilometri korkeintaan - jos sitäkään. Onko kukaan laskenut kuinka paljon kiinteistöjen arvot laskevat yhteensä? Inhimillisistä tekijöistä puhumattakaan! Hanhilahti ja Pesonen: viekää tämä Teiskon suuntaan vaikkapa Tarastejärvelle. Naapurikuntien poliitikot ja virkamiehet sentään kuuntelevat palkanmaksajiensa ääntä.

Vieras

04.09.2011 00:26

En halua jätevedenpuhdistamista Sulkavuoreeen!!!!!!!!
Minna Santaoja

#6 Vaihtoehto NYKY+ parempi

13.09.2011 21:14

Jäteveden puhdistuksen keskittäminen ja puhdistetun veden purkaminen yhteen paikkaan on häiriötilanteen sattuessa varsin riskaapelia puuhaa. Vaihtoehto NYKY+ eli Viinikan, Raholan ja Lempäälän puhdistamoiden saneeraaminen vastaamaan uusia puhdistusvaatimuksia on seka taloudellisesti, ympäristön kannalta että sosiaalisilta vaikutuksiltaan paljon parempi. Nykyvaihtoehdolla kuormitus Pyhäjärveen on pienempi kuin Sulkavuori-mallissa.
Puhdistamo Sulkavuorelle

#7 Laiskurit

21.09.2016 20:24

Aika pahasti on kuivunut kasaan tämäkin adressi ilmesesti liian laiskoja kerääjiä.