Hankasalmella koulukyyteihin parannusta.

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Hankasalmella koulukyyteihin parannusta..


Vieras

#1

19.08.2016 06:50

Olen itse kuullut kuskin huutavan oppilaille koulun pihalla, miksi toisien koulu ei ole vielä loppunut (mistä pienet sitä tietävät, eikä se heidän syy ole!!), tuli paha mieli, kun en pystynyt menemään sanomaan siinä hetkessä asiasta! Olen kuullut myös kiroilua ja tiuskimista. Mutta on paljon hyviäkin kuljettajia !!!
Kati

#2 Re:

19.08.2016 07:59

#1: -  

 On todella paljon hyviä kuljettajia meillä, tämä koskee vain muutamaa.

En nimiä tähän laita, koska asianomaiset kyllä tietävät keistä on kyse.


Vieras

#3

21.08.2016 12:32

Hankasalmen ja ympäristön autoalantyöntekijät ry:n puheenjohtajana emme voi hyväksyä tällaista käytöstä ammattiautoilijoilta.

Vieras

#4

21.08.2016 12:54

Asia koskee vanhuksia ja myös vammaisia, jotka eivät pysty tai uskalla pitääpuoliaan. Kohtelu joissakin takseissa on ala-arvoista.Itselläni on kehitysvammainen sisko jota äitini hoitaa ja kielenkäyttö ynnä muu palvelu on joillakin takseilla suorastaan pelottavaa. aion hoitaa asian ELY-keskukseen.
Hankasalmi - Hyvän arjen kunta??

#5 Re:

21.08.2016 18:52

#3: -  

 Hienoa,että asia / tilanne saa huomiota, koska tämä on sellainen asia johon on jonkun tahon puututtava todenteolla. Ei riitä pelkät keskustelut, vaan nyt vaaditaan isompia toimia. 

Tilanne on ollut vuosia sama, ei ole puheet auttaneet aikaisemmin, miksi auttaisi nyt?

Lapset, vanhukset, vammaiset, eivät osaa puolustaa itseään, vaan se on muiden tehtävä, paremman tulevaisuuden puolesta. 

Kenenkään, ei kenenkään tarvitse kuunnella tahi sietää ala-arvoista kohtelua. Kyllä palveluammatissa pitää olla asenne kohdallaan, muuten on ihan väärällä alalla. 

Kati

#6 Re:

21.08.2016 18:53

#4: -  

 Hei.

Hienoa,että asioihin puututaan, ehkä yhdessä saamme jotain hyvää aikaiseksi. 


Vieras

#7

22.08.2016 05:37

Niin se lapsi sanoi, että oli äkäinen Taksikuski.. varmasti myös hyviäkin on joukossa.. kuljettajille koulutusta lisää.??

Vieras

#8 Re:

22.08.2016 11:44

#7: -  

 Tuohon tuskin lisäkoulutus vaikuttaa, sama ongelma on ollut vuosia. 

Ja kyse on kumminkin pitkän uran tehneistä kuskeista. 

Asenne ongelmia.. 

Ja kyllä, niitä hyviäkin kuskeja, asiallisia,meillä on todella paljon.