Jouluaaton aukiolo

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Jouluaaton aukiolo.

Timo Lahtinen-Mäkelä
Adressin tekijä

19.11.2006 15:46

Tervehdys

Nihkeästi on adressi saanut nimiä mutta kun kaikki kerotte asiasta
sukulaisille, ystäville, naapureille, yhteisöille ym niin eiköhän
nimiä kerry

Timppa L-M
Henriikka Virtanen
Hämeenlinna

25.11.2006 16:01

Jouluaattona ei ole todellakaan tarvetta kauppojen auki olemiselle, kyllä kauppasiat voi kukin hoitaa ennen sitä. Kauppojen henkilökunnallekin joulurauha!
Joona Kellomäki
Kuopio

05.12.2006 20:28

Juuri niin. Lidl on myös 6.12. kiinni. Lidlhän enemmän suomalainen kauppa tuntuu olevan - vaikka onkin saksalainen - kuin monet OIKEASTI suomalaiset kaupat! Poinzit Lidlille joka tuo 2 litran limpparit Suomeen!
Outi Uuskoski
Vantaa

13.01.2007 00:54

Eipä sitten mennyt läpi adressi. Mikä oli mielestäni hyvä. Eri asia sitten olisi ollut jos kaupan työntekijöiltä itseltään olisi kysytty asiaa. Siihen päätökseen olisin kyllä tyytynyt, olisi se ollut mikä tahansa. Itse olin kassaa paukuttamassa tyytyväisenä tuplapalkalla. Tonttulakki päässä tietenkin. Ja ehdin aivan hyvin joulunviettoon ja ruokapöytään sitten puoli kahden jälkeenkin.
Jenni Viinanen
Kuopio

04.08.2008 17:10

Joulu aattona voi minusta ola kaupat ihan hyvin auki. Monissa maisa joulu aattoa pidetään aivan tavallisena arkipäivänä. Niinhän se onkin. Vasta joulu päivä on se joulu. Silloin kauppojen kuuluu olla kiinni, silloin ihmiset rauhoittuvat ja ottavat vastaan joulun sanomaa, ja rauhaa. On kauppojen oma päätös ovatko ne aattona auki vai eivät, ja kunnioitan sitä.
Vesa Mäki
Oulu

09.08.2009 12:31

Jos kauppojen nykyiset aukioloajat (8-21 tai 9-21) ovat sellaisia, että niiden mukaan kaikki ehtisi (arkisinkin) käydä kaupassa, olisi järkevää pitää jouluaattoisin kaupat kiinni.
Vesa Mäki
Oulu

09.08.2009 12:33

Tosin kaikki pakolliset (kuten sairaala, poliisit, palokunta ym) pitää olla joulunakin auki.