Pelastetaan Vuosaari!

Pelastetaan Vuosaari! / Tiedotteet / Meri-Rastilan metsän tulevaisuuteen voi vaikuttaa nyt / Kommentit

27.09.2020 04:02

Tulevat sukupolvet nostavat hattua meille, mikäli metsä säilyy.

27.09.2020 21:41

Metsät ovat vuosaaren keuhkot on erittäin lyhytnäköistä myydä nyt kalleintaan ja saada sutta ja sekundaa tilalle. Rakentamisen jälkeen emme voi palata vanhaan hyvään vaan luodaan sekasotkua, levottomuutta ja turvattomuutta nyt jo epäjärjestyksestä kärsivään maailmaan. Lapsille ja lapsenlapsillemme paras perintö on puhdas luonto ja sen moninaisuus kaikkine rikkauksineen . Olisi suuri sääli olla nyt lyhytnäköinen. Mielenterveysongelmat ovat suuresti kasvaneet ja ihmisen on vaikea löytää paikkaa rauhoittua.Luonto, erityisesti koskematon metsä tarjoaa tähän parhaat puitteet. Emme tarvitse lisää lähiöitä ja levottomuutta vaan turvaa ja pysyvyyttä, luonnonrauhaa ja sen antamaa mielenrauhaa. Kuten vanha sanonta sanoo terve sielu terveessä ruumiissa. Uskon tähän ja vielä ihmiseen joka kykenee näkemään ja tekemään järkeviä ja kauaskantoisia päätöksiä ajatellen koko yhteiskuntaamme ja toinen toistamme. Huomioiden myös koko luomakunta kokonaisuudessaan ja kaikessa komeudessaan. Kunnioittaen kati kauko.

28.09.2020 04:16

Se mitä enemmän tuhoamme kaupunkiseudulla puita ja rakennamme, sitä enemmän saasteita meillä ok kaupunkiseuduilla, happi ei ole niin raikasta enään kuin ennen. Meri-rastilan metsät ovat tärkeitä hapen saannilta ja muutenkin se on kaunis metsä, sama koskee kaikkia muita metsiä. Turistit tulevat katsomaan meidän puhdasta ilmaa ja luontoa, ei rakennuksia, joita heillä voi olla enemmän kuin meillä, säilytetään meidän rakkaan suomen metsä ja luonto.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…