Raaseporin tasoristeysonnettomuuden jatkokäsittely lopetettava

Raaseporin tasoristeysonnettomuuden jatkokäsittely lopetettava / Tiedotteet / Hei kassakulkijat, oikeus oli puolellamme / Kommentit

Raili Sergejeff

10.12.2020 16:23

Ihana uutinen. Nyt poikaparka voi hengähtää, kun pääsi löysästä hirrestä.

Ihana joululahja hänelle. Ja meillekin, Suomi on edelleenkin oiksusvaltio!

10.12.2020 16:31

Kyllä oli hieno päätös. Toivottavasti nyt annettu päätös on viimeinen ja nuori mies voi jatkaa elämäänsä.

11.12.2020 06:02

Lämmin Kiitos Anne antaumuksestasi hoitaa asiaa! Olen täysin samaa mieltä että olisi ollut kohtuutonta rankaista nuorta kuljettajaa, joka ei todellakaan olisi voinut olosuhteisiin nähden tehdä asialle mitään toisin. Elin asiaa poikani kautta joka oli armeijassa samaan aikaan mutta ei kuljetuksessa. En usko että kukaan nuorista alokkaista piti häntä syyllisenä!? Hän on jo kärsimyksensä kärsinyt ja varmasti kärsii vielä lopun elämäänsä ilman tuomiotakin. Olen niin iloinen että häntä ei tuomittu. Lämmintä Joulua sinulle ja perheellesi! <3 Tarja Dalkvist, Vaasa

11.12.2020 11:44

Kiitos sinulle, että jaksoit taistella oikeudenmukaisuuden puolesta. Tämä oikeuden päätös toi uskoa suomalaiseen oikeuskäytänteisiin ja päätös puolestaan toivottavasti auttaa vastaavia tapauksia saamaan tulevaisuudessa nopeamman käsittelyn ja syytetyn välttyvän turhista uusista oikeudenkäynneistä. Marja Kannelsuo

11.12.2020 18:31

Jep.Josjakun varmasti on yrittänyt tehdä parhaansa kaikkien turvallisuuden vuoksi .Itkettää ja naurattaa.

Vieras

#31 Syyttäjä hakee korkeimmalta oikeudelta valituslupaa Raaseporin tasoristeysonnettomuudesta

05.02.2021 07:42

05.02.2021 13:01

Kiitos Anne kun laitoot aikoinaan tämän alulle. Kyllä oli todella ihana uutinen kaikille varsinkin tälle syytetylle varusmiehelle ja hänen omaisilleen. Jotai hyvää suuren surun keskellä. Nauttimaan kaikki talvesta

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…