Luomutuotanto jatkuttava Suomessa

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Luomutuotanto jatkuttava Suomessa.

Jatkuvuus on tärkeää.

#1 Suomen luomutuotanto

05.03.2012 10:18

Luomutuotanto on ikivanhaa perinnettä,johon on myöhemmässä vaiheessa tulleet mukaan myrkyt,jotka tekevät siitä ei luomua.
Tarpeet ratkaisevat-,toisin sanoen markkinavoimat tulevat mukaan.Jos markkinavoimista saadaan kunnon niskalenkki ja pystytään selättämään,niin voitto on meidän.

07.03.2012 20:01

Itseään voi toki ampua jalkaan. Kannaako se? Sitä en usko.

07.03.2012 20:03

Noni.

07.03.2012 20:48

Ihmisen terveys on tärkeämpi kuin raha. Terve kansa = terve maa, terve talous, parempi tulevaisuus seuraavalle sukupolvelle.
Älkää myykö omaa kansaa tai maatanne rahan takia.
oikeus kansalaisille

09.03.2012 16:42

Kaikki tutkimus ja toditeet viittaavat siihen, että luomutuotanto olisi parasta niin itämeren, ihmisten terveyden kuin kestävän kehityksenkin kannalta. Miksei Suomi olisi innovatiivinen ja kehittäisi luomutuotantoa etunenässä edistyksellisesti? Voitaisiin kehittää myös kemiraa tukemaan luonnomukaista tuholaisten torjuntaa (sitäkin on olemassa) ja luoda uudenlaisia työpaikkoja. Silti oikeisto on yksioikoinen ja näkee vain itseään silmään sahaavan tehotuotannon kylmästi ainoana tulevaisuuden näkymänä.
Mendicus

13.03.2012 06:02

Luomutuotanto halutaan lopettaa, koska ihmisten halutaan syövän geenimanipuloitua roskaa, joka tekee hedelmättömäksi. Toisin sanoen väestönkasvua halutaan rajoittaa. New World Order: Blueprint of Madmen: http://www.youtube.com/watch?v=wCbKUd1sTiU