Adressi nettipokerin pelaamisen kieltämistävastaan.

Jari Jokisalo
Hamina

#1

27.02.2007 17:59

"Soittajat käyttävät nettipokeriin tuhansia euroja kuukaudessa. Monille on kertynyt nopeasti pelivelkaa tuhansista jopa kymmeniin tuhansiin euroihin."

Mistäköhän lähteestä tämä tieto mahtaa olla peräisin ?

En alkuunkaan usko että nettipokerin pelaajat pelaisivat noin runsailla summilla, paitsi tietenkin ammattilaiset.

Voihan jollakin olla vakavakin peliongelma, mutta eikö häntä tai heitä voitaisi mieluummin hoitaa yksilöinä ? Olemme ihmisiä, emme karjaa.

Suomalainen pokerin pelaaja on keskimääräisesti voittava pelaaja. N. 1000 henkilöä hankkii pokerilla toimeentulonsa, useat tuhannet pientä sivutuloa. Välillisesti tämä vaikuttaa myös työllisyyteen, meillä pelaajilla kun on taipumus jopa joskus käyttääkin voittamamme rahat.

Minä ainakin tulen selvittämään vaalipiirin ehdokkaiden kannan nettipokeriin ja se kanta vaikuttaa merkittävästi äänestyskäyttäytymiseeni.
heidi nortunen
vaasa

#2

28.02.2007 10:42

En saanut nimeäni pois kun selvästi luin huolimattomasti tämän otsikon,OIKEASTI OLEN SITÄ MIELTÄ ETTÄ NETTIPOKERI AIHEUTTAA TODELLA MONELLE ONGELMIA ITSE EN OLE KOSKAAN PELANNUT MUTTA TIEDÄN JOIDENKIN PELANNEEN JA MYÖS LAINA RAHALLA!
HEIDI NORTUNEN
Joni Immonen
Huittinen

#3

28.02.2007 12:01

Kyllä tuo nyt menee pahasti ylitse..ensinnäkin se todellinen määrä oli muistaakseni 5 vai 6% nettipokerin pelaajista jotka olivat soittaneet peluuriin. No eihän sinne sitten jää kuin se yli 90% muita pelejä jotka näimmä aiheuttavat yhdeksän kertaisesti enemmän peliriippuvuutta. Kannattaisiko sitä syytä lähteä hakemaan jostain muualta....
Joni Immonen
Huittinen

#4

28.02.2007 12:10

korjausta vähän edellä kirjoittamaani eli pikku moka eli 5-6% peluuriin TULLEISTA soitoista EIKÄ 5-6% nettipokerin pelaajista kuten edellä sanoin..aika suurikin moka sori..:D Ei ihmisiltä voi viedä heidän toimeen tuloaan pois
Eetu Hiltunen
Jyväskylä

#5

15.04.2007 14:23

vastustan nettipokerin kieltämistä vastustavia addresseja