Vaatimus jäsenkokouksesta Suomen Kaniyhdistykselle!

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

21.04.2012 22:40


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

21.04.2012 22:54


Katja

#203 Huomio.

22.04.2012 00:18

Nimettömät kommentit tullaan jatkossa poistamaan. Omalla nimellä kommentointi vain sallittu.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

22.04.2012 00:20


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

22.04.2012 00:22


Annu B.

#206 :)

22.04.2012 00:42

Hyvä Katja! Jos ei jengillä ole pokkaa kirjoittaa omalla nimellään, niin pitäköön suunsa kiinni! :)
Hops

#207

22.04.2012 08:54

Tähän se yksilön vapaus valintoihinsa sitten päättyikin. Kenelle sitä teippiä nyt laitetaan?

Nyt heitetään hiekkalaatikosta tietynväriset lapiot pois...

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

22.04.2012 08:56


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

22.04.2012 13:26


Jenni T.

#210

22.04.2012 13:28

Jännä kuinka osan vieraiden viestit on silti tuonne jätetty. Nähtävästi Katja käyttää niitä johonkin todisteina ;D
Annu B.

#211

22.04.2012 14:12

Ja Suski varmaan kertoo meille millä tapaa oman nimen lisääminen vaikuttaa yksilön vapauteen valita? Ai joo, meinaat varmaan, ettei voi kettuilla enää "vieraina". On edelleen vapaus valita kettuileeko ja keksiikö satuja vaiko ei. ;)

Kannattais varmaan pikkuisen käyttää sitä nuppiaan, kun noita haukkumisia kirjoittelee. On teillä mielenkiintoinen käsitys sananvapaudesta! Jos jotain sanoo (etenkin kun syyttelee ihmisiä milloin mistäkin), niin kyllä täytyy olla sen verran pokkaa, että myös seisoo siellä sanomisiensa takana.
Jenni T.

#212

22.04.2012 14:27

Onko Annu teillä sitten oikeus haukkua hallitusta ja niiden henkilöitä? Musta tuntuu että te niitä satuja keksitte enemmän.
Annu B.

#213

22.04.2012 14:37

Jenni, ei ole kenelläkään oikeutta HAUKKUA ketään. Tosiasioita tuossa adressissa on. Kyllä ne haukut on tulleet ihan muiden suista kuin "meidän". "Meillä" ei ole mitään tarvetta keksiä satuja. :)

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

22.04.2012 14:42


Jenni T.

#215

22.04.2012 15:01

Annu, helppohan se on aina toisia syyttää ettei itse tee mitään väärää. Ja mä olen sitä mieltä että koko adressi on täynnä huuhaata. Ei ole faktoja eikä perusteluita eikä todisteita. Vain tuo teksti...
Katja

#216 Vastauksia nimen vaatimisille.

22.04.2012 15:19

Minulla ei ole tarvetta haukkua ketään yksittäistä hallituksen jäsentä, kuten taas monen tyyli on ollut syytella ex-pj:tä yksin kaikesta. Olen edelleen sitä mieltä, että hallitus on työryhmä, jota voi kritisoida, jos siihen katsoo tarvetta. Adressi perustuu minulle annettuihin tietoihin. Mikäli ne ovat hallituksen näkökulmasta täysin valheellisia, miksi eivät vastaa ja korjaa puheita. Kommentti, joka oli kuitattu "Hallituksen jäseniltä" ei ole sama asia kuin hallitus. Tällöin voi ajatella, että kommentin takana ei olekaan kaikki hallituksen jäsenet. Minä en missään vaiheessa ole mennyt henkilökohtaisuuksiin, kuten eräät täällä kritisoidessaan ja etenkin haukkuessaan minua. Mutta voin sanoa teille, että keksittepä mitä tahansa ilkeää minusta, se ei minua lannista. Minä oikeasti puhtaasta sydämestäni haluan vain vastauksia jäsenistölle. Kuten Sirpa Palomäki facebookissa "toimii" hallituksen "tiedottajana", että mahd. oikeuskulut maksetaan yhdistyksen varoista, mielestäni sellainenkin asia herättää mielenkiintoisia kysymyksiä... Ja mitä osan kommenttien säästämiseen tulee, voi lukea uudelleen kommenttini nro 203. Sille en mitään voi jos luetun ymmärryksessä on puutetta.
K.E.

#217

22.04.2012 15:51

Miksi et Katja kirjoittaisi hallitukselle kirjettä asioista joihin haluaisit selvyyttä. Ei ne asiat täällä kirjottelemalla selviä.
Jenni T.

#218 Re: Vastauksia nimen vaatimisille.

22.04.2012 16:10

#216: - Vastauksia nimen vaatimisille.

Sirpa on omissa kommenteissaan monesti totenut että hän puhuu omasta puolestaan, ei hallituksen. Ja käännät sen silti aina niin että Sirpa puhuisi hallituksen puolesta. Eli kyllä näyttää olevan luetun ymmärtämisessä vikaa ainakin siinä suhteessa.

 

Annu B.

#219

22.04.2012 17:26

Jenni, katsos kun "puhua jonkin/jonkun puolesta" voi tarkoittaa kahta eri asiaa. Hoksasitko? :)

Ja ihan sellainen pieni pointti vielä tähän. Koska Sirpa on standarditoimikunnan jäsen, hän puhuu aina sellaisena. Ei voi eritellä puheitaan yksityishenkilönä ja toimihenkilönä. Ei yksikään toimihenkilö, hallituksen jäsen jne... Koomista, kun toiset luulee, että sitä voi vaan halutessaan puhua toimihenkilön suulla.
Piia W.

#220 Re:

22.04.2012 17:35

#219: Annu B. -

Kyllä asia on niin, että hallituksen jäsen on yksityishenkilö eikä puhu hallituksen suulla! Hallitus, kuten muutkin organisaatiot, ovat demokraattisesti toimivia, eikä sen mielipide ole sama asia kuin yhden henkilön mielipide! Hallituksen ja muiden vastaavien ryhmien mielipide on sen ryhmän enemmistön mielipide. Ei kai tätä voi demokraattisessa maassa olla niin -piip- vaikea ymmärtää?

Piia W.

#221 Tässä edelleen faktaa tästä täällä kommentoivasta hovista ...

22.04.2012 17:36

Narsisti työ- ja muissa yhteisöissä

Toimittaja Mirja Pyykön mukaan narsisteja on ollut kaikkina aikoina ja kaikissa etnisissä ryhmissä, kulttuureissa, yhteiskuntaluokissa, ammateissa sekä molemmissa sukupuolissa, heitä kiehtoo erityisen paljon vallankäyttö.[13]

Markku Salon mukaan narsistiselle häiriölle on ominaista manipulointikyky, mutta jos narsisti ei saa toista alistumaan tahtoonsa hyvällä, hän pyrkii siihen pahalla: uhkailuin, painostaen, tekemällä rikosilmoituksia, valituksia ja kanteluita.[14] Hänellä on myös tyypillistä luoda itselleen hovi, jonka hän pitää tyytyväisenä muun muassa lahjonnalla. Hovista pois jäävä tai joutuva joutuu aina vainon kohteeksi.[15] Salon mukaan narsistille tyypillinen temmellyskenttä on tuomioistuinlaitos ja muut siihen liittyvät viranomaiset kuten poliisi.[16] Viranomaiset ovat narsismihäiriöisille väline oman tahdon läpi viemiseen, siksi he käyttävät viranomaiskanavia normaalia enemmän. Häiriöinen pystyy kehittämään riidan yksinkin kehittämällä näennäisiä ongelmia voidakseen kontrolloida toista. Hän kerää oikeudenkäynteihin valtavasti aineistoa, ja hän on hyvin taitava selittämään ja luomaan omia totuuksia ja hankkimaan näennäisnäyttöä. Hänen on saatava voittaa kulloinenkin peli ja säilytettävä näin ylivertaisuuskuvitelmansa keinoja kaihtamatta. Häiriöinen voi kohdistaa vastapuoleen aina uusia oikeudenkäyntejä entisten päätyttyä. Ensisijainen tavoite on vastapuolen nujertaminen[17][18]

Johtamisen ja organisaatioiden professori Pauli Juudin mukaan työpaikoilla on pahana ongelmana narsistinen johtaja, joka kokee olevansa itse koko organisaatio ja pyrkii nousemaan muiden yläpuolelle.[19]
Annu B.

#222

22.04.2012 17:56

Ei se nyt voi sullekaan olla niin h*lvetin vaikeaa ymmärtää "Piia W."! Pitääkö tämäkin nyt vääntää rautalangasta? Henkilö, joka on toimikunnan tai hallituksen JÄSEN, puhuu aina toimikunnan tai hallituksen JÄSENENÄ. Ei voi eritellä "puhun nyt hallituslaisena" tai "puhun nyt yksityishenkilönä".
MISSÄÄN KOHDASSA EN OLE VÄITTÄNYT, ETTÄ YKSITTÄINEN TOIMIHENKILÖ PUHUISI AINA KOKO TOIMIKUNNAN TAI HALLITUKSEN SUULLA/PUOLESTA. MENEEKÖ JAKELUUN, MENEEKÖ? Onko teidän aivan pakko yrittää väkisin ymmärtää kaikki väärin? Millaisten linssien läpi te oikein maailmaa katselette? Pahasti kieroutuneiden?

Mihin sä oikein pyrit tuolla narsistisepitykselläs? Todistat vain oman tyhmyytesi...
Piia W.

#223 #222 Annu B.

22.04.2012 18:18

Ei muuten puhu. Kaiketi lääkärikin on sitten aina lääkäri ja puhuu kaikista asioista vain lääkärinä. Ja mitäs vielä? En viitsi tästä asiasta äö:ltä kaltaisesi kanssa enempää vääntää. ;) Huutaminen ei myöskään auta IKINÄ mitään asiaa tai sen ymmärtämistä. Kukahan tekee itsensä ja millaiseksi? ;)

Oletteko "huutajat" ja kaiken maailman huhupuheiden levittäjät yhtään katsoneet peiliin ja miettineet, kuka on niin sinisilmäinen, että uskoo teidän puheisiinne ilman todisteita? Vai olisiko niitä paljon puhuttuja todisteita vihdoin ja viimein esittää, kun niitä on täälläkin jo useampaan kertaan kyselty?

Narsistisepitys löytyy ihan Wikipediasta, kuten täällä muistaakseni oli jo aikaisemminkin mainittu. Nauroin viimeksi paremmin kuin pitkiin aikoihin ja pakkohan se oli tarkistaa, pitikö se paikkansa. Kyllä se sieltä ihan löytyy narsismi otsikon alta. Ajattelin ystävällisesti nimelläni varustettuna sen tänne muidenkin iloksi laittaa takaisin.


Vieras

#224

22.04.2012 19:00

Mistähän äö:stä se "Piia" nyt lätisee? ;) Ja jos luulet olevasi älykkyysÖsamäärältäsi minua korkeammalla, niin tuo ihmeessä todisteet siitä minulle! Voidaan käydä vaikka ihan kaffella, minä tarjoan. ;)

Ja kyllä se muuten puhuu. Kyllä lääkäri on myös aina lääkäri ja siinä roolissaan puhuu. Jos lääkäri menee arvostelemaan/kommentoimaan jotakin lääketieteen alaa, ei hän voi todeta, ettei puhunut lääkärinä vaan yksityishenkilönä.

Ihan vinkkinä sinulle, "Piia", minä en huuda. Ajattelin vain, että jos sinun jakeluusi menisi paremmin nuo tikkukirjaimet, kun et normaalia tekstausta ymmärrä.
Annu B.

#225

22.04.2012 19:01

224 on minulta, unohtui nimi.