Erämaan kutsu, King Fang ja White Fang animet dvd:lle

TURKU

#1 White Fang löytyy myös itseltäni

17.04.2007 19:57

käytäpä tuota hintahaku.com, aina kun leffa hukassa niin tämä auttaa.
Saara Rusanen
Sotkamo

09.05.2007 16:57

Hei, minä ainakin haluaisin tuon Erämaan kutsun itselleni. Olen sen joskus serkun isän siskon luona katsonut, ja se on aina ollut yhtä koskettava.
Hanna Mäkinen

05.09.2007 21:42

Olen tuon King Fang -elokuvan nähnyt ja tietysti teemaltaan se on Hopeanuolen kaltainen (susilauma vs. karhu), mutta muuten täysin erilainen tarina ja tunnelmapuolelta täysin toisenlainen kuin toiminnantäyteinen GNG. King Fang on paljon GNG:tä vanhempaa animaatiotekniikkaa ja jossain määrin tunnelmallisempi. Totta kai olisi hieno saada nämä kaikki DVD:lle - ja mahdollisimman laajoin tekstitysvalinnoin, niin meille ainakin hankitaan. :)
Minna Kokkoniemi

08.09.2010 18:35

en ole mitään niistä nähnyt, mutta minua aina kiinnostaa animet yms muut japaniin liittyvät. haluan todellakin nähdä nuo kyseiset! =)

bogdan ciurdariu

#5 :)

09.09.2010 15:41

olis kiva saada nähä noita suomeksi ja leikkaamattomasti

16.07.2011 13:39

Ainakin minä toivon noiden kaikkien julkaistavan suomessa,ja vieläpä suomeksi,sillä haluamme kaikki katsoa rakkaita koira-animeja/piirroselokuvia vihdoin ja viimein suomessa ja suomeksi.Te ihmiset,joilla olisi tilisuus suomentaa nämä kaikki ja tuoda ne suomeen,niin suomentakaa nämä,teillä on ollut tilaisuus kauan,ja käyttäkää se vaikka NYT hyödyksi!Tahdomme katsoa omalla äidinkielellämme rakkaita koira animejamme/piirrosohjelmiamme!

26.10.2013 13:22

Olisi kiva nähdä King Fang anime suomeksi tekstitettynä. Olen katsonut kyseisen animen muulla kielellä ja haluan nähdä sen omalla äidinkielelläni.