.

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista ..

Ruotsinkielinen Suomalainen
Vieras

#51 Kari Hyvöselle!

03.10.2010 20:18

Eli Mannerheim oli aito suomalainen koska suku oli muuttanut Suomeen 1700-luvulla, mutta muut suomenruotsalaiset eivät ole vaikka niiden suku on asunut Suomessa silloin kun sinun esivanhemmat kiipeilivät vielä puissa! Olet kyllä aikamoinen puupää...
äly hoi

#52 Re:

25.01.2011 16:10

#31: Ilari Peltomäki -

Jos nyt mitenkään pysyisit asiassa!? Hienoa, että joillain sitä mielikuvitusta riittää vaikka muille jakaa, mutta tänne ei tarvitse tulla kertomaan mitään helvetin turhia ja tyhmiä tarinoita sun muita vaan keskustelemaan ihan asiasta!

Toisekseen oma kantani koko asiaan on, että ne jotka sitä ruotsinkieltä haluavat opetella tai puhua niin puhukaa mutta tuollaisessa vähemmistö kielen asemassa oleva ruotsinkieli on kuitenkin hyvin turha ja sitä eivät kaikki halua puhua eikä välttämättä edes osaa. Saisitte hävetä TE jotka sitä meille muille olette tyrkyttämässä, Suomessa kuuluisi puhua pelkkää suomea ja sekös teitä vituttaa kun moni muukin ihminen on sitä mieltä. En sano etteikö siinä olisi mitään pahaa jos ruotsia osaa puhua mutta ne ketkä sitä eivät halua puhua, eivät puhu? Ja te, jotka sitä niin hirveesti hehkutatte, muuttakaa Ruotsiin??

Turvat tukkoon te jotka sitä meille muille olette tyrkyttämässä!

VoiVittu1918

#53 Re:

15.03.2014 18:13

#28: Nina Järvinen -

Sääliks käy miestäs.

Naimisiinmeno ruotsinkielisen kanssa on kyllä iso munaus.

Vieras

15.03.2014 18:42

Kaikki maahanmuuttajat pois vaan tasapuolisesti. Ruotsinpuhujat Ruotsiin, suomenpuhujat Venäjälle ja Suomi saamelaisille, mikä oikein on.
'_' ___ _s

#55 Re:

17.05.2020 16:46

#54: -

jaa a...

eks parempi ois ku kaikki usaa puhujat usaan ja nato takas atlantias citiin sinne meren pohjaan ja yk takas neuvostoliittoon  ja homot(kaikki islamin uskoiset ainoastaan *huom.!!!) takas sinn e turkkiin ja feministit takas afganistaaniin näppyyn tai somalian maaopallomn feministisimpään ja naisia rakastavaan paikkaann  ?