Vetoomus Mll:n lastenhoitotoiminnan jatkumisesta Vantaalla

Adressin tekijä

#1 Adressin luovutus 13.6. klo 15.50 Simo Pokille

13.06.2007 18:16

Adressi luovutettiin 13.6.2007 klo 15.50 sosiaali- ja terveyslautakunnan puheenjohtajalle Simo Pokille Vantaalla Hämeenkylän kartanossa ennen lautakunnan kokousta. Luovuttajina toimivat Tikkurilan Mll:n paikallisyhdistyksen puheenjohtaja Mari Hämäläinen ja lastenhoitotoiminnan yhdyshenkilö Leila Prusila.

Adressi tulostettiin siinä vaiheessa kun nimiä oli kertynyt nettiadressiin 292 kpl. Lisäksi oli käsin kerättyjä ja sähköpostilla lähetettyjä nimiä 77 kpl. Yhteensä adressiin oli kertynyt luovutushetkellä 369 nimeä!

Kerroimme Simo Pokille että adressi on netissä yhä edelleen avoimena. Kävimme Pokin kanssa lyhyen keskustelun, jossa kerroimme toiveemme neuvottelujen jatkumisesta ja perustelimme lastenhoitotoiminnan tärkeyttä. Pokki puhui taas kunnallispolitiikan päätöksenteosta ja siitä missä vaiheessa budjeteista neuvotellaan. Pahoittelimme Marin kanssa sitä että Vantaalaiset lapsiperheet joutuvat kärsimään huonosti menneistä neuvotteluista ja päätöksenteon valmisteluista.

Viesti on viety eteenpäin ja toivotaan parasta! Voitte käydä yhä allekirjoittamassa vetoomusta, niin kauan kuin lastenhoitotoiminta uhkaa loppua Vantaalla! Mutta suosittelen, että allekirjoitatte vetoomuksen, niin että se näkyy kaikille adressia lukeville! Näin sillä on vaikutusta enemmän, kun rohkenee seistä mielipiteensä takana!

Lämmin kiitos kaikille allekirjoittaneille!
Leila Prusila
Adressin tekijä

#2 Lastenhoitajien välitys jatkuu Vantaalla!!!

16.08.2007 09:37

Kiitokset kaikille allekirjoittaneille! Saimme lastenhoitajavälityksen jatkumaan Vantaalla! Elokuun loppupuolella 2007 taas välitetään vantaalaisille perheille Mll:n lastenhoitajia.

Kaupunginhallitus myönsi lisärahoitusta 10 000 euroa ja se yhdistettynä aiemmin sosiaali-ja terveyslautakunnan myöntämään 3200 euroon; tekee jo yhteensä 13 200 euroa! Vantaa on luvannut myös jatkossa saman tasoisen summan seudulliselle lastenhoitajavälitykselle. Se on jo samaa luokkaa kuin esim. Espoon 15 000 euroa.

Mielipiteellänne oli suuri vaikutus!!