Teurashevosten kohtelu kuntoon

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Teurashevosten kohtelu kuntoon.

satu siitonen
Adressin tekijä

#26 Heippa

02.02.2008 09:27

sinulle Meri-Tuuli ja muutkin. Meri-Tuuli, yhteydet eivät pelaa sulle sillä toisellakaan osoitteella. Puhelimessa ei ole rahaa, ennenkuin tiistaina.
Petri antoi Hannu Takkulan nettiusoitteen ja myös sen kirjelmän, jonka Hannu on antanut eteenpäin virkavallalle. Siinä pyygetään puuttumaan asioihin ja saamaan ne pirun teurastukset emomaahan. Ehkä siirrän sen tähän joskus. Kyllä me tähän hakkamiseen lopun saamme, houkutellaan ne miehet petiin ja sitten tuleekin lisää jengiä tekemään miehellle samaa, mitä se on tehnyt hevosille,
satu siitonen
Adressin tekijä

#27 Heippa uudelleen.

06.02.2008 09:24

Kirjoitan tekstin vähän uudelleen kielivirheiden takia. Petri Neittaanmäki on vastannut minulle Brysselistä. Minulla on kopio kirjelmästä, jonka Hannu Takkula antaa eteenpäin korkeammalle taholle. Kyllä tehdään töitä. Itse keksin, että houkutellaan ne hakkaajat petiin asti ja sitten tuleekin oven takaa uudet miehet hakkaamaan niitä hakkaajia, samalla mitalla. "Hammas hampaasta" oikeus toteutuu.
satu siitonen
Adressin tekijä

#28

16.02.2008 11:16

Kauheinta on, että kuulin TV uutisista, että tätä eläinten rahtausta lahdattavaksi tapahtuu myös Suomesta käsin. Tähän APUA!
Teemu Ahonen
Muurame

#29

28.02.2008 03:12

Vaikka en niinkään hevosista pidä, niin tuo on jo suorastaan hirmuteko. Meetvurstin ystävä olen, mutta tarkistan aina, sisältääkö se hevosenlihaa.

Aivan hirveää tuo eläinten kohtelu. Kuvitelkaa itse tätä adressia vastaan olevat, jos teidät pistettäisiin ahtaaseen rekkaan ilman ruokaa ja vettä. Ja teitä vielä piiskattaisiin ruoskilla. Myös noiden varsojen kohteleminen saisi parantua todella paljon. Katkenneella jalalla pistettiin kärsimään tuo pitkä matka.

Öf köörs allekirjoitan, mutta tämä pitäisi kansainvälistää, eli pistää jollekin isommalle sivulle.
satu siitonen
Adressin tekijä

#30

28.02.2008 10:52

Meppi( member of European parliament ) Petri Neittaanmäki Jyväskylästä, joka on meppi Hannu Takkulan alaisena, on tietoinen jutusta. Mut jos todella Suomestakin lähetetään hevosia vain kuolemaan Italiaan, löydätte minut sieltä vetämässä auktoriteettiä turpiin ja henkisesti teen sen jo. HELVETTIIN !!!!!
satu siitonen
Adressin tekijä

#31

29.02.2008 08:44

Luojan kiitos, jotain on tapahtunut. HEVOSKULJETUKSET TULEVAT SATELLIITTIVALVONTAAN !
Pertti Peräkartio
Helsinki

#32

09.03.2008 21:54

Hipit pls. Älkää sit syökö hevosta jos niin paljon itkettää.
satu siitonen
Adressin tekijä

#33

10.03.2008 10:30

Kyllä olen maininnut jossain kohtaa, että jää meetwurstit kaupanhyllylle. Pitäsi olla reilusti maustettua soijaa, vaikka nakkeina.Ei ihmiset niinkään sitä lihaa etsi, vaan makuja.
John Tackman
Espoo

#34

14.03.2008 07:44

"Olen kerran tunkeutunut hirvimiehen lähelle haukkumismielessä, hänellä oli ase, ei minulla."

Hyvä luoja sentään, yrititkö vain itse päästä hengestäsi vai vain vaarantaa metsästäjät?

Tuosta satelliittivalvonnasta, mistä siinä on kyse, voitko laajentaa hieman?

Teuraseläimiä pitäisi ehdottomasti käsitellä niiden ansaitsemalla arvostuksella, täysin samaa mieltä. Hevosta olen kuitenkin syönyt aina ja tulen vastaisuudessakin syömään, liha on erittäin hyvää ja olisi mielestäni synti hukata täysin hyvää lihaa vain tunnesyistä.
satu siitonen
Adressin tekijä

#35

14.03.2008 13:34

Satelliitti-valvonnasta tuli vain uutisissa kerran lyhyt maininta. En tiedä sen enempää.
Kun hyökkäsin aseettomana hirvimiehen lähelle, todistin hänen olevan minua huonompi. Todistin, että aseet tuovat vain TURMIOTA tullessaan. Saman miehen pihaan on kuollut toinen naapuri takavuosina. Ajoi moottorikelkalla, lensi kyydistä,löi päänsä mäntyyn ja kuoli. Sellaisia ovat hirvimiehet.
Rasmus Alex
Suomi

#36

30.05.2008 11:10

Allekirjoitan!
Mikael Vuorinen
Helsinki

#37 Meetwursti

29.12.2008 00:05

Joo. mitä välii miten niitä typeriä eläimiä hoidetaan ku kuolee ihan kohta. ja ihminen o eri asia kuitenki.
Aino Sihvola
Helsinki

#38

07.11.2009 19:17

Miksi ihminen on sen arvokkaampi, kuin muut eläimet esim. hevonen? Jos joku joka vastustaa tätä adressia voisi kertoa miksi teuraaksi vietäviä eläimiä pitää hakata? Tai sen miksi nuoria hyvä kuntoisia tai tiineenä olevia hevosia lopetetaan?
Fargo
Vieras

#39 Satu Siitonen

28.10.2010 08:57

...on mieleltään sairas ja yksinkertainen ihminen. Hänen juttuihinsa ei kannata ottaa kantaa, sillä niissä ei järki päätä pakota.
Kundi Kundinen

#40 Re: kirjoittaja

16.12.2010 21:45

#15: satu siitonen - kirjoittaja 

Nyt lähtee kirje Bysseliin, ehkä koko nimilista perään.

 

 

 

Eh, siis että oikein Bysseliin?

...tuota...sallikaa tyhmän kysyä, missä tuo Bysseli oikein sijaitsee?

 

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

01.07.2011 21:56


Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

01.07.2011 21:57


Rouskis

#43

18.12.2011 23:24

Marja-Liisa
Kyllä se on totta. Kärsimyksen ja tuskan tuottamisessa ihminen on parhaiten kehittynyt eläinlaji,
ja ahneudessaan voittamaton. Jopa eduskunta on ahneuden perikuva ja edustaa vain itseään.
kiitoksia.On 17 teurastamoa ainakin.L.

#44 Heräsin ottamaan selvää,teurastusasioiden tiimoilta,

27.02.2013 15:56

V.2007 Minna-Liisa Heiskanen käsitteli tutkimuksessaan aihetta,-Aika luopua-näkökulmia hevosten loppusijoitukseen.Hevosystävien Seuran aloite maa ja metsätalousministeriö asetti työryhmän sel vittämään hevosten loppusijoitusongelmaa.Teurastuksen kustannukset,-sekä investointitukitarpeet jakierrätysmaksun tarpeet,soveltuvuus järjestelmässä.Ja työryhmän tuli ottaa selvityksessään huo mioon eläinten terveyttä ja rekisteröintiä koskevat vaatimukset sekä ympäristökysymykset. Ym ym..
Asiaterveisin 2 ent.ravuria,kotimultiin.

#45 Lisäisin seuraavaa,-jospa tieto etelään rakennutettavasta teuras.

27.02.2013 16:51

Ehkä on ajankohtainen tieto,että Kometos OY on rakentamassa tai rakennettu jo Vainion Teurastomo OYn kanssa Orimattilaan teurastamoa EUn normein.Muiden 16 teurastamon sijaintipaikkoja en ole tarkastsnut.Ketkä tuskailevat tämänasian kanssa ehkä kannattaa tarkastella tätä asiaa.Edellä mainittu Työryhmän ehdotus on,-koska hevosten aukoton rekisteröinti-ja tunnistusjärjestelmä on välttämätöntä jotta hevosten elintarvike-ja sivutuotekäyttö toimii luotettevalla tavallapohjalla