Raision terveyskeskuspäivystys saatava takaisin!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Raision terveyskeskuspäivystys saatava takaisin!.

03.04.2013 19:33

samoin naantaliin!!!!! kiitos

Vieras

#2 Taitaa olla turhaa....

04.04.2013 12:02

Hei,taitaa olla turhaa kun Käteinen ja Urpi vetää rahat tonne etelään karvasormia helpottamaan.Rikkaitten on kiva käydä aurinkolomilla kun kypros ja kreikka on voimissaan.Koetetaan kestää vaan kotimaan säästöpolitiikka.Kokoomus rulettaa,kaikki on päin hanuria.

04.04.2013 19:36

On se jännä, kun vaan Raision terveyskeskukseen halutaan päivystys takasin. Entäs ne kaikki muut joilta lähti terveyskeskuspäivystys samalla päätöksellä? Kaarina, Rusko, Parainen?

Ei sillä että mulla mitään valittamista olis suuntaan tai toiseen (asun Turussa nykyään), mut kannattais ehkä vähän ajatella muitakin, kun niitä omassa rakkaassa kaupungissa asuvia, jos pistää tämmösen hankkeen pystyyn...vai onko tää taas sitä kuuluisaa oman navan tuijottamista?
Ilona Mäki

#4 Re: aision terveyskeskuspäivystys saatava takaisin!

05.04.2013 12:08

#3: -

Eiköhän tämä koske myös lähikuntia, olipa tyhmää että ei mainittu erikseen . Voisit itse laittaa vaikka uuden keräyksen mikä koskee myös lähikuntia. Ihmeen pilkun nuss...ista :)

#5 Re:

05.04.2013 14:39

#3: -

Käsittääkseni jokainen kunta tekee itse omat ratkaisunsa. Tässä yritetään vaikuttaa siis Raision päättäjiin, että Raisiossa saataisiin päivystys edes jollain muotoa takaisin. Siinä mielessä siis kyse on omaan napaan tuijottamisesta.

Toisaalta henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että jokaisen kunnan pitäisi tarjota asukkailleen edes jonkinlainen päivystys omassa kotikunnassa, että sikäli olet kyllä oikeassa. Mutta totuus on kuitenkin se, että Raisio ei päätä Kaarinan, Ruskon eikä Paraisten päivystyspalveluista. Osa lähikunnista taisi vanhassa systeemissä olla Raision aluesairaalan kanssa yhteispäivystyksessä, joten sikäli kyllä tämäkin adressi voi koskettaa myös lähikunnissa asuvia.

Raisiolainen

05.04.2013 16:46

Päivystys takaisin vaikka arkisin iltaan saakka,ei pääse yhteispäivystykseen ja käsky käy mennä aamulla terveysasemalle,siellä on kohta lämmin tunnelma. Onko halvempaa sitten palkata lisää väkeä päivään. Lisäksi säästöä ei varmaan tuo se että vanhuksia ja sairaita ajetaan takseilla ja ambulanssilla Turkuun ja takaisin? Osaakohan kukaan sanoa mitä maksaa kunnalle tuo palvelu?

07.04.2013 18:36

Ennen on ollut hyvä palvelu raisiossa (entinen paikkakuntalainen) niin miksi hyvää pois ottamaan.