Raipesta patsas Tampereelle!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Raipesta patsas Tampereelle!.

Joni Niemelä

#2 Hyvä jesse!

10.04.2008 00:04

Iha mahtava idea pystyttää raipelle patsas:D Mukana olla...
Jesse Iirisvuo
Adressin tekijä

#3 Raipee

10.04.2008 03:03

No tokihan Raipe nyt patsaansa ansaittee! Mutta ei viellä lähi vuosina olisi tarkoitus.. Mutta olisi se hiano vaikka kymmenen vuoden päästä kattella semmosta jossain hallin kulmilla.

Ny vaa kauheesti nimiä listaan nii katotaan jos jossain vaiheessa saisi asiaa vietyä eteenpäin..

Jesse Iirisvuo
Adressin tekijä

#4 Lisää keskustelua!

10.04.2008 03:05

Joo ja hei aiheesta keskustelua tänne.. Että mitä mieltä ja ideoita.
Kris Salminen

06.10.2008 14:10

Tälläinen patsas olisi loistava, esim Hakametsän pihassa!
Ville Rantala

06.10.2008 20:34

"#5
Tälläinen patsas olisi loistava, esim Hakametsän pihassa!
Kris Salminen (Tampere, 6.10.2008 14:10) "

Hienoa Kris! Olet selvästi about 17 -vuotias pojankotale, joka on alkanut viikko sitten seurata jääkiekkoa aktiivisesti ja pitää Raimo Helmistä suurena pelaajana. No Raimo oli pelitaidoiltaan hyvä pelaaja. Hän nakutti nuorten mm-kisoissa uudet ennätykset ja pelasi kahdeksissa olympiakisoissa.
Tämä ei kuitenkaan voi riittää patsaan saamiseen. Raimo Helminen ei ole ns. suuri pelaaja, vaikka ehkä pelitaidoiltaan voisi olla. Hän ei ikinä kuulunut lajinsa selkeään parhaimmistoon, eikä mullistanut lajia. En siis näe mitään perusteita patsaalle. Raimo on kuitenkin jopa Suomalaisella mittapuulla vain keskinkertainen pelaaja, ehkä hieman keskitasoa parempi, eikä tämä missään tapauksessa riitä patsaan perustamiseen.

Eri asia on sitten Paavo Nurmien ja Jari Litmasten kohdalla, joilla meriitit riittävät patsaan pystyttämiseen. He olivat maailman parhaita osa-alueillaan huipulla ollessaan ja hallitsivat suvereenisti kilpakenttiä. Kumpikin mies toi Suomea maailmankartalle ja mullisti koko lajin tuoden ennennäkemätöntä suosiota lajille. He ovat tehneet huikean työn lajinsa eteen ja kehittäneet Suomalaista huippu-urheilua tahoillaan. Raimo ei ihan samassa kastissa näiden herrojen kanssa kuitenkaan ole.
Mika Ratilainen

16.04.2009 22:06

Aivan täydellinen idea! Olen sen kannalla että Hakametsän jäähallin lähelle kyseinen patsas olisi paras paikka!