Ylen hankittava Francon aika-sarja kokonaan

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Ylen hankittava Francon aika-sarja kokonaan.

24.10.2011 20:20

Yksi hienoimpia sarjoja pitkään aikaan. Huumorintajuinen, liikuttava sarja tavallisen perheen elämästä ja saa siinä myös kurkistaa Espanjalaiseen elämänmenoon Francon aikanaa ja Francon jälkeen. Todellinen löytö.

24.10.2011 20:21

hieno, koskettava sarja.

28.01.2016 20:41

Francon aika ja Alcantaran perhe (Francon jälkeen)
on mielestäni yksi television katseluhistoriani parhaita sarjoja (ellei jopa paras). Ainoa tietämäni sarja, jossa yhdistetään niin hienosti ja yleisöä kiinnostavalla tavalla draamaa ja dokumentaarista materiaalia. Lisäksi näyttelijät ovat aivan huippuja. On kuin seuraisi jotakin tuttua perhettä. Vuosien varrella on syntynyt luja riippuvuussuhde saada seurata perheen vaiheita niin paljon kuin niistä vain on kirjoitettu ja näytelty. Toivoisin ehdottomasti, että voisin seurata sarjaa jatkuvasti samaan tahtiin kuin espanjan televisiokin sitä esittää (viivellä toki), eikä siten, että on puoli vuotta taukoa ja sen jälkeen pitää katsoa (tai jättää katsomatta) uusinnat ja sitten vasta saa nähdä uusia jaksoja. Aivan kohtuutonta uskollisten sarjan ystävien kiusaamista.