Maahanmuuttajien tuet

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Maahanmuuttajien tuet.

Rahaa kuin rosvoilla

#301 Re: Re: Levittäkää adressia!

05.06.2012 19:47

#299: - Re: Levittäkää adressia!

Tämä Petri Mäkisen kuvaama rahankeruu alkaa jo tehokkuudessaan lähennellä pankkiirien ja suursijoittajien tempauksia. Kun he vievät rahat nenämme edestä ennenkuin niistä keritään edes kerätä veroa niin emme tahdo saada minkäänlaista otetta heihin. Joskus aikaa sitten Veikko Vennamo poliitikkona huuteli että "ottakaa rosvot kiinni"! Ihmeen ajaton huudahtus!


Vieras

#302

10.06.2012 11:30

Hyvä, että tälle asialla vihdoin saadaan näkyvyyttä!!!...ja toivottavasti asialle myös tapahtuu jotain!!!
BEL

#303 %&(¤!

14.06.2012 11:16

Aivorajoitteinen kantaväestö siirrettävä Ugandaan.
potpurri

#304

15.06.2012 07:08

Taas adressi joltain syrjäytyneeltä jolle äiti ei kyennyt kasvuiässä tarjoamaan riittävästi kaurapuuroa ja virikkeitä.

Vieras

#305 ..

15.06.2012 10:13

Missakohan kohtaa ne tuet ovat isommat? Mulla on maahanmuuttaja mies (hyvin koulutettu, ei somali ;) jonka tuet on kylla aivan minimissa. tyokkari evaa tyohonpaasyn ennenkun 6-8kk kielikoulu jakso on suoritettu, vaikka toita tarjottais tyokkarin ulkopuolelta ei saa ottaa vastaan tai on loppuelaman karenssissa.
Kylla taal suomes kusee naa asiat ihan jossain muussa kohtaa kun tukien maarassa, kun tyota haluavia ihmisia ei paasteta toihin ennenkun puhuu suomea sujuvasti.. sitten valitetaan kun ei oo siivoojia/muita "huonomman tyon tkeijoita"..

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

15.06.2012 10:23


Jonne

#307 Re: Ei ne nyt niin paljon saa...

16.06.2012 11:37

#5: hanne lahtela - Ei ne nyt niin paljon saa...

Maahanmuuttajan toimeentulotuki on 10-15% vähemmän kun meillä suomalaisilla,

Ei ole totta ja tämä ei tarvi perusteluja

Jonne

#308 Re: Re: Levittäkää adressia!

16.06.2012 11:40

#290: ulkosuomalainen nainen - Re: Levittäkää adressia!

oletko niin ulkosuomalainen että, sulta puuttuu tietokoneesta ä ja ö?

Jonne

#309 Re:

16.06.2012 11:44

#206: -

-Olen katellu kaupungilla maahanmuuttajia joilla on merkki farkut jalassa ja muutenkin kaiken puolen tyykäs pukeutuminen. Itse pitää kaikki vaatteet etsiä kirppareilta,koska vara ei riitä mitenkään ostaan edes 30e farkkuja!

Jepp. Kuljen monta kertaa vikkossa Hurstin leipäjonon vierestä ja en ole ikinä nähnyt tummaa ihoa siellä. En ikinä, vaikka harva esim somaleista käy töissä.

 

Jonne

#310 Re: Lisää somaleja suomeen vaan

16.06.2012 11:53

#38: WhiteWarrior - Lisää somaleja suomeen vaan

Kyllä.

 

''En tukkaa menna bussi'' ja Espoon kaupunki antaa taksikortin. Rikastuttajalle.


Vieras

#311 kohta 20 vuotta suomessa ei pakolaisena

18.06.2012 16:51

Muistakaamme että kaikki pakolaiset ja turvapaikanhakijat ovat maahanmuuttajia mutta kaikki maahanmuuttajat eivät ole pakolaisia joten eivät saa penniäkään enemmän kuin suomalaiset kuten minä ja perheeni! kaikki maahanmuuttajat syytetään yhteen lyttyyn vaikka asia on että ihan eri asia pakolainen, turvapaikan hakija ja maahnmuuttaja!!! samala tavalla suomeen muuttaa ihmisisä ilman "suurempaa syytä" kun suomalaiset esimerkiksi espanjaan.


Ja muistakaa myös että kaikilla maahanmuuttajilla ei ole automaattisesti työlupaa eli he eivät saa tehdä töitä! minua vaan pännii että maahanmuuttajia syytetään kun asiahan on niin että eduskuntahan se päättää ne etuudet ei maahnmuuttajat turha niille kitistä asiasta!! eduskunnan pitäisi ajatella että tasavertasia ollaan kaikki ja samat etuudet olisi jo pitänyt olla ensimmäisestä päivästä lähtien eikä vasta nyt. Mutta hyvät ihmiset älkää katsoko vinoon kaikkia tummempia ihmisiä sillä teillä ei oo mitään ideaa mikä heidän tausta on!

mielestäni on oikein että kaikilla samat etuudet en väitä sitä vastaan mutta se vaan ärsyttää että tämmöset aisat lähtee liikkeelle enemmän sen takia että luullaan vaikka mitä vääriä juttuja ja lohkotaan kaikki maahanmuuttjat yhteen syssyyn

Vieras

#312 Re: kohta 20 vuotta suomessa ei pakolaisena

18.06.2012 17:02

#311: - kohta 20 vuotta suomessa ei pakolaisena

kaikki ne nostaa hirveitä rahasummia ja nauraa meille hölmöille. olen omin silmin nähny.


Vieras

#313 Re: Re: kohta 20 vuotta suomessa ei pakolaisena

18.06.2012 17:22

#312: - Re: kohta 20 vuotta suomessa ei pakolaisena

en ole ikinä nostanut yli 20 euroa ja olen maahnmuuttaja älä lohkoa kaikkia ja ole lapsellinen!!!


Vieras

#314 Re: Re: kohta 20 vuotta suomessa ei pakolaisena

18.06.2012 17:29

#312: - Re: kohta 20 vuotta suomessa ei pakolaisena

Maahanmuuttajat eivät itse päätä etuuksiaan! jos sinulle annettaisiin enemmän kieltäytyisitkö muka???? eduskunta pitää tietenkin tehdä päätös et kaikille samat etuudet siinä olen samaa mieltä mutta sitä en hyväksy et maahanmuuttajia katsotaan vinoon koska päättäjät on syssiny tilanteen ihan itse jo aikoja sitten

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

18.06.2012 21:22


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

19.06.2012 05:22



Vieras

#317 Re: kyllä suomalainen vie suomalaista...

19.06.2012 16:21


Vieras

#318

20.06.2012 22:11

ei uusia maahanmuuttajia,jos ei työpaikkaa!
KANERVAHATTU

#319 Re: Ei ne nyt niin paljon saa...

22.06.2012 23:51


Vieras

#320

25.06.2012 12:59

Ei makseta penniäkään jos eivät tee töitä ja kiusaavat meitä suomalaisia niin painukoon omaan maahansa ja haistakoot pitkän kakan.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

04.07.2012 09:22


heidi

#322 maahanmuuttajien tuet

15.07.2012 15:15

on kyllä sikamaista touhuu,millä oikeudella kohdellaan eriarvoisesti oman maan kansalaisia.
ei välttämättä sontaa

#323 Re: Täyttä sontaa.

18.07.2012 18:28

#172: Pena - Täyttä sontaa.

en kyl muista koska sossut olis harkinnanvarasia tukia antaneet.. telkkari hajosi, sängystä patja hajalla, pyykinpesukonetta ei ollu. telkkarin raadon ja melkein ehjän sängyn löysin kierrätyskeskuksesta sitten myöhemmin. pesukonetta ei vieläkään. nyt olen päässy töihin, (1300€/kk) niin ei ole tilanne yhtään muuttunu. on niin isot tulot että ei saa mitään tukia ja joutuu autoa käyttämään työmatkoihin koska seudulla ei julkista liikennettä. seki mitä vuokran jälkeen jää menee polttoaineeseen, veroihin ja vakuutuksiin. ja tietenki on muita pikku menoja kuten puhelin, netti yms. ja syödäkki pitäs jotain

totuus

#324 Re: Ei ne nyt niin paljon saa...

25.07.2012 00:10

#5: hanne lahtela - Ei ne nyt niin paljon saa...


Missähän ne sun fakatat on. Puhut jostakin EU säännöistä vaikka kuitenkin kaikki muut EU maat maksaa pakoloisille vähemmän ja esim Espanja maksaa tukea vain 3 kuukauden ajalta.  Mites tän selität.
Ei tänne ketään jouduta ottamaan.... työttömiä ja työhalukkaita riittää. Kokoomus vaan hverorahat valuu ulkomaillealuaa halpaa työvoimaa. Raksoillakin kaikki ulkolaiset tekee hommat ku palkkaa ei tarvi maksaa kun murto osa siitä mitä suomalaisille.
Ja nekin verorahat valuu ulkomaille.


Vieras

#325

30.07.2012 05:17

Epäreilua! Ei ne ansaitse yhtään sen enempää kuin me suomalaisetkaan!