Aseiden totaalikiellon vastustaminen

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Aseiden totaalikiellon vastustaminen.

Etuveto

04.12.2015 18:52

Jos halutaan estää kuolemaan johtaneita tapahtumia, niin ensin pitää kieltää hoitovirheet, joihin kuolee 1500 ihmistä vuodessa. Samoin infuluenssa tappa saman määrän. Liikenteessä kuolee yli 300 ihmistä ja tapaturmissa työssä ja kotona vissiin muutama sata. Luvallisilla aseilla aiheutetaan rikollisesti tai tapaturmaisesti 0-5 kuolemaa vuodessa mutta luvattomilla aseilla varmaan moninkertainen määrä. Kieltämällä aseet metsästäjiltä ja ammunnan harrastajilta ei poisteta vähimmässäkään määrin luvallisilla aseilla aiheutettuja kuolemia sillä sen jälkeen luvattomilla tehdään murhia ja tappoja entisessä määrin tai jopa lisääntyvästi. Pienenä sivujuonteena myös liikenteessä tapahtuvat hirvikolarit moninkertaistuisivat kun sudet eivät ehdi lisääntyvää hirvikarjaa tappamaan. Yhteiskunnan en mielelläni soisi ajautuvan siihen, että aseita on vain rikollissilla ja poliittisessa ohjauksessa olevalla valtiolla.

13.12.2015 09:57

Taas meitä lainkuuliaisia kansalaisia yritetään rangaista rikollisten ja terroristien sijasta, kerätä ääniä pelon sokaisemilta ihmisiltä sen sijaan, että oikeasti yritettäisiin perehtyä tapahtumiin johtaneisiin tekijöihin! tämä on sama asia jos kaikki yli 40km/h kulkevat autot kiellettäisiin, koska joku on ajanut ihmisjoukkoon varastetulla autolla.

13.12.2015 10:43

19.12.2015 05:31

Eivät häiriintyneiden ihmisten aserikokset muualla mailmassa
tule vaikuttaa Suomen aselakiin.

04.11.2016 19:46

hyvän asian puolesta