.

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista ..

veijari veikkola
inari

#26

12.10.2008 19:26

joten tää adressi on yhtä tyhjän kaa :)

Anonyymi

#27 Säännöt on sääntöjä

12.10.2008 20:02

nih

J T
lahti

#28 ohhoijaa..

12.10.2008 20:05

Hölmöä edes verrata Antin tapausta tähän Nikon... antin kilahdus ei sentään kohdistunut asukkaisiin suoranaisesti, varsinkaan kun potkas sen peilin. ei ketään keneen ois voinu osua. Mut tää fägsy visko sen lasin sentään suoraan toista asukasta kohti. siinä ero..pysyköön vaan poissa, jaksaa katellakki koko ohjelmaa nyt

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

12.10.2008 21:27


Elina Lehmus
Riihimäki

#30

12.10.2008 21:34

Jessus oikeesti! Vaikka adressissanne ois 45678987654 nimeä, ette "BB-Nikoa" taloon takaisin saa. Aivan oikein, että joutui pois, agressiivinen käytös kohdistui toista kilpailijaa kohtaan ja siinä olisi voinut käydä pahemminkin! Antin juttu oli aivan toinen, vaikka hän riehui ja tuhosi BB-talon irtaimistoa, kukaan asukas ei ollut siinä vaarassa.

BB-talossa on säännöt ja niissä kielletään (tietenkin) agressiivinen käytös ja BB-talon irtaiston tahallinen rikkominen. Niko rikkoi näitä kumpaakin ja sai rangaistuksen niin kuin kuuluiki. Rangaistus oli vain kaikista kovin, mutta ihan syystäkin!
Jani Aalto
Nastola

#31 Ja vielä..

12.10.2008 22:03

..mä ehdin tehdä sinä aamuna jo adressin "BB-Niko ulos talosta"..mutta sain sulkea adressin noin 3 tunnin jälkeen syystä että Niko jo poistettiin. Tuotanto olisi tehnyt virheen jos olisi henkilön jättänyt taloon.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

12.10.2008 23:32


jaana lindgvist
turku

#33 ei nikoa taloon

13.10.2008 00:23

säännöt on sääntöjä.ja koskee myös teidän neitipoikaa.olishan se nyt asukkaille väärin.niko ei missään nimessä takas oli uhka mariannelle väkivaltaisuuden johdosta
Janne Säkkinen
Kemi

#34

13.10.2008 04:03

nämä nipsu-fanit eivät vissiin ymmärrä minkälainen vaaratilanne oli... mariannelle olisi voinut käydä tosi pahasti... niko kohdisti heiton suoraan marianneen... turha adressi...
jenna salomaa
pori

#35

13.10.2008 20:55

Milla, Antti tuskin rikko mitään saadakseen jollekkin haavoja perseeseen, tai minnekkään muuallekkaan. Jos ei oltais menty Mertsin ja Nikon väliin, se olis selvästi hyökänny kimppuu, tiiä mitä olis tapahtunu. Eli, Antin käytös EI ollut uhkailevaa ja väkivaltaista.
Dawda Kiviharju
Nokia

#36 huoh

13.10.2008 21:22

Ei siihen adressit auta ja Antti ei käytäytynyt MUITA ASUKKAITA KOHTAAN UHKAVASTI/VÄKIVALTAISESTI toisin kuin Niko.
Henriikka Mäkelä
Rauma

#37 Moikka hei!

14.10.2008 19:54

Niko oli se joka toi eloa BB-taloon. Nyt kun katsoo BB 24/7:aa, ei oo mitään mitä kattoisi. EI SIELLÄ TAPAHDU MITÄÄN! Säännöt on kumminkin sääntöjä, mutta tämän vuotinen BB jää nyt kiinnostuksesta pois.
Jos Nikolle oltais annettu "armahdus" käyttäytymisestään, niin uskoisin että häntä olisi katunut ja pyytänyt anteeksi. Vai oletteko eriä mieltä?
Luen itse väkivaltaisuuden viimeistään siihen kun tartutaan ihmisen kurkusta kuu tai lyödään nokkiin. Mutta onneksi kenellekkään ei tapahtunut mitään. (Esim. Mennyt lasin sirpale jalkaa, kädelle tai naamalle)
teho asd
Lahti

#38 jj

14.10.2008 21:12

jos niko ei olisi ollut ihan niin kännissä niin ois voinut jopa osua tolla viinilasilla ja miettikääs mitä jälkeä siitä ois seurannut. Todellakin väkivaltasta käyttäytymistä. voihan ihminenkin ampua toista mutta vaikkei osuisikaan olisi se silti tappoyritys, tässä nyt ei ehkä ihan niin suuressa mittakaavassa olla mut mitä sitten
teho asd
Lahti

#39 re: #36 huoh

14.10.2008 21:15

ei anttia häädetty talosta, vaan äänestettiin ulos. seuratkaa ees.
Simo Viitalo
Anjalankoski

#40 Henriikka....

15.10.2008 10:40

"Luen itse väkivaltaisuuden viimeistään siihen kun tartutaan ihmisen kurkusta kuu tai lyödään nokkiin."

Eli, sinä et pahastuisi jos minä esimerkiksi heittäisin sinua kaljapullolla päähän ? Epäilen hyvin vahvasti.

Jokainen täysi-ikäinen ja täysissä järjissään oleva ihminen käsittää tilanteen vakavuuden ja uhkaavuuden, eikä voi olla tajuamatta häädön väistämättömyyttä.
Olen kuitenkin huomannut että suurin osa Nikon faneista on 13 - 19 vuotiaita teinityttöjä.

Yrittäkää ymmärtää että tuotannolla ei ollut mitään muuta vaihtoehtoa ! Riskit olivat liian suuret ja jos vielä olisi sattunut jotain toistamiseen, olisi tuotanto ollut helppo syyllistää. Tällöin koko ohjelman tulevaisuus olisi varmasti ollut vaakalaudalla.
Henriikka Mäkelä
Rauma

#41 Simo...

15.10.2008 14:12

Olin kirjoittamassa asiaan korjauksen, koska luin että jarin-matin jalkaa olisi mennyt lasin palasia? itse en ole kuullut mutta jos niin on niin on. Ja millä perusteella sinä epäilet että "suurin osa Nikon faneista on teinejä??"
Ja vaikka kirjoitinkin: "Luen itse väkivaltaisuuden viimeistään siihen kun tartutaan ihmisen kurkusta kii tai lyödään nokkiin." Niin kirjoitin sen lyhyesti. Tottakai jos ihmist tullaan kaljapullolla lyömää päähän niin se on väkivaltaisuutta. Simo.. En ala täällä luettelemaan niin yksityis kohtaisesti.

Mutta ota huomioon että nämä on minun mielipiteitä ja kyllä se on todellakin tiedettävissä että niko häädetään. Kaikkihan sen tietää, että Big Brotheria katsoo monen ikäisiä ihmisiä.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

15.10.2008 16:07


Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

15.10.2008 16:23


Nita Logren
Jyväskylä

#44

15.10.2008 22:42

Niko on täys pelle. pysyköön pois talosta :) noita pöllöjä näkee siviilissä ihan tarpeeks ni parempi et pysyy telkusta poies.
Maria Aleksi

#45 HRA I***A V********N!

16.10.2008 10:03

"Selvinpäin, kännissä, rikosoikeudellisesti asialla ei ole mitään väliä ja piste. Anteeksipyynnöllä ei tässä elämässä rikoksistaan selviä ja piste." Niko Saarinen ei ole tehnyt YHTÄKÄÄN RIKOSOIKEUDELLISESTI rikokseksi katsottavaa tekoa elämässään. Tästä osoituksena hänellä EI OLE rikosrekisteriä. Asian voi tarkastaa nykyisin viranomaisilta, jos ei usko tai tiedä asian oikeaa laitaa. Sen sijaan ON RIKOS väittää jotain henkilöä julkisesti rikolliseksi, kun hän ei sellainen ole! Kannattaisi todella huomioida palstan ohjeistusta: "Älä syyllisty rikokseen esim. kiihotus kansanryhmää vastaan, kunnianloukkaus, yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen, laiton uhkaus" Olen Niko-fani ja teini-ikäni ajoittuu 80 ja 90-lukujen taitteeseen - aikaan jolloin NIKO SYNTYI! Enkä aivan takuulla ole AINUT!

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

16.10.2008 11:36


Maria Aleksi

#47 HRA V********! Seli seli...

16.10.2008 12:13

"Selvinpäin, kännissä, rikosoikeudellisesti asialla ei ole mitään väliä ja piste. Anteeksipyynnöllä ei tässä elämässä rikoksistaan selviä ja piste." Et puhunut Nikosta, mutta vastasit Hel iG;n sanomaan, joka tarkoitti Nikoa: "eipä se olis kilahtanu jos olis ollu selvinpäin."

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

16.10.2008 16:06


Natalia Virtanen
Ulkomailla

#49

16.10.2008 17:43

Olisi kiinnostavaa nähdä tämän adressin allekirjoittajien keski-ikä. 13, 14, 15?
Simo Viitalo
Anjalankoski

#50

16.10.2008 17:48

"Olen Niko-fani ja teini-ikäni ajoittuu 80 ja 90-lukujen taitteeseen - aikaan jolloin NIKO SYNTYI! Enkä aivan takuulla ole AINUT!"

Niin, et varmasti olekkaan, mutta ellet mekastukseltasi huomannut niin sanoin että "suurin osa". Eli en väittänyt kaikkien olevan teinejä.

Tuossa vielä vähän pohjaa väitteelleni, vaikka Ilkkakin sen jo ehti tänne aiemmin postata.


"Fanclub: Vuoden 2008 BigBrother-asukas Niko.

Koko: 1419 jäsentä
Tyttöjä: 1321 (94 %)
Poikia: 98 (6 %)

Keski-ikä: 16,3 vuotta
Otos: 768 jäsentä
Tyttöjen keski-ikä: 16,3 vuotta
Poikien keski-ikä: 16,9 vuotta "

Eli nopeasti pääteltynä 13-19-vuotiaat pikkutytöt.