.

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista ..

Maria Aleksi
pori

#51 HERRAT VOLOTINEN JA VIITALO!

16.10.2008 21:40

Volotinen: hakeudu pois tällaisista paikoista levittämästä kateellista epätoivoasi. Jos et ole huomannut kyse on Nikoa (Caps-Lock varoitus!!!) TUKEVASTA adressista - koska et häntä tue, miksi vouhkaat täällä? Luo ihan oma adressi itsellesi ja teille muille epätoivoisille ja toisten kannatusta hyväksymättömille.
Etsi elämällesi tarkoitus niin hyväksyt muitakin kuin omat mielipiteesi. Opi rakastamaan itseäsi, että voisit rakastaa lähimmäisiäsikin.

Viitalo: IRC-galleriassa tilanne on juuri tuo mitä sanoit, mutta ei missään muualla.
Sen sijaan aina-kaikessa-oikeassa-oleva-volotinen kirjoitti näin aiheesta:
"Ja tässä pieni newsflash niille jotka eivät usko BB-Nikon fanien olevan keskenkasvuisia teinityttöjä irc-galleriasta."

Tuohon vastasin, ettei pidä paikkansa. Nikon faneja on muunkin ikäisiä. Volotisen newsflash siis valehtelee.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

16.10.2008 22:16


Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

16.10.2008 22:18


Maria Aleksi
pori

#54 Meissä on sellainen ero, hra volotinen...

16.10.2008 22:32

että minä annan sinun palvoa ketä haluat. Se ei ole minulta pois, jos sinä haluat palvoa Kimiä tai jotain muuta urheilusankaria.

"Rakastan itseäni, lähimmäisiäni, ja jopa sinuakin niin paljon etten voi sallia teidän pitävän idolinanne tällaisia ihmisiä. "

Ei, et sinä rakasta, koskapa sydämesi vaatii sinua määräämään mitä muut saavat ihailla...

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

16.10.2008 23:03


Maria Aleksi
pori

#56 Ai fakta?

17.10.2008 10:26

Kyllä fakta on se, että vanhemmat opettavat lapsilleen omia arvojaan, ei muuta. Kuin myös fakta on se, että kaikki vanhemmat eivät rakasta lapsiaan. Jonkun "arvona" on kasvatuksen tuloksena saatu homofobia, mikä olisi ihan kyllä hoidettavissakin, jos niin haluaisi...
Hra Volotinen valehtelee taas - ja rutkasti.

Mitään väärää ei ole Niko Saarisen ihailemisessa. Se on jokaisen oma asia, kuten on myös seksuaalinen suuntautuminen.

Mutta hra Volotisen paikka ei ole täällä, koska hän ei ihaile Nikoa. Vai onko hra masokisti?

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

17.10.2008 16:59


Maria Aleksi
pori

#58 Herra Volotisella

18.10.2008 10:29

on tapa mennä itse henkilökohtaisuuksiin - ei minulla! Viime viestistäsikin löytyy monta henkilökohtaisuuksiin menevää viittausta minuun.

"Suorastaan loukkaat huolenpidollasi heitä jotka pystyvät päättämään itse omista asioistansa."
Juuri niin herra Volotinen tekee minulle - en minä muille.
Jopa myönsit itse "huolehtivasi", mutta et ole vastannut miksi ihailun kohdistuminen juuri Nikoon on herra Volotiselle vaikea asia keskettäväksi. Tunnetko Nikon hyvinkin? :E

Minä en ole huolissani hra Volotisen kirjoituksista, jokainen Niko-fani näkee mistä syystä ne ovat syntyneet. Myös minä.

On tosiaan aivan yhtä normaalia olla homo tai hetero - minun mielestäni. Siksikin tuen Nikoa. Kaikille, jotka Nikoa tukevat se on normaalia asia, mutta useimmiten ei niille, joitka vastustavat ja dissaavat...;D

Olen nyt kaiken sanottavani sanonut, enkä jaksa puida uudelleen ja uudelleen hra Volotisella mahdollisesti esiintyviä patoumia asiasta. Ts. en palaa enää tänne. Tärkeintä oli allekirjoitukseni. Samoin kuin ne yli 3000 muun allekirjoitukset. Nikoa nähdään ensi viikolla taas telkussa - hän sai juontotyön ja siitä olen tosi ylpeä! Hyvä Niko!

Herra Volotisen paikka ei kuitenkaan ole täällä. Älä kiusaa itseäsi asialla, johon et voi vaikuttaa!
Merja Ojanperä
Nakkila

#59 Älä välitä Maria.

18.10.2008 10:49

Olen sitä mieltä, että tämä adressi pääsi päämääräänsä, koska Niko tosiaan on

taas ensi viikolla ruudussa tv-juontajana.

Onnea Niko! Ja hyvä me!

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

18.10.2008 12:36


Timo Savolainen
Siilinjärvi

#61

19.10.2008 15:58

ei ikinä takas!!!
Nita Koivunen
Salo

#62

29.10.2008 19:34

voi luoja ku teillä on SUURET murheet.. maailmassa on ehkä vähän kamalampiakin asioita kuin BB-GAyNiko....
Eipäs Kuulu Sulle Sama Ku Etunimi
Emolandia

#63

31.10.2008 14:50

'miesämmää'...? Ja Suomea väitettiin suvaitsevaksi maaksi.. Paskat sanon minä... -.-"
Assi Laito
Oulu

#64 Hei!!!

08.11.2008 20:07

Mikä helvetin ongelma teillä on ketkä haukkuvat nikoa!!

Koittakaa nyt ymmärtää!
, Niko oli humalassa!

Ja se on nyt tapahtunut, se että niko heitti viinapullon, mutta kun ei se osunut marianneen eikä keneenkään muuhun, niin ei siinä käynyt kuinkaan!
Niin mikä oikeus siinä on häätää niko, kun ei tapahtunut mitään!
, mutta taas se antti juttu, siinä niko sai tikit, jne.. siinä taas tapahtui jotain, ja antti sai vain valitukset!!

Voi juma... kun ette te EI kehittyneet "kakarat" ymmrrä mitään maailmasta!

Isoveli teki suuuren virheen!:/
pekka nahkala
vantaa

#65

16.06.2009 03:30

............................................________
....................................,.-‘”...................``~.,
.............................,.-”...................................“-.,
.........................,/...............................................”:,
.....................,?......................................................\,
.................../...........................................................,}
................./......................................................,:`^`..}
.............../...................................................,:”........./
..............?.....__.........................................:`.........../
............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../
.........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/
..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....}
...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../
...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-”
............/.`~,......`-...............................\....../\
.............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__
,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-,
.....`=~-,_\_......`\,.................................\
...................`=~-,,.\,...............................\
................................`:,,...........................`\..............__
.....................................`=-,...................,%`>--==``
........................................_\..........._,-%.......`\
...................................,<`.._|_,-&``................`\
Mia =)
Joku vaa

#66

14.10.2009 16:43

Tää juttu on historiaa! Vois sulkee koko adressi.
emmi

#67 Re: ;ASD

25.07.2011 16:24


Vieras

#68 Re: :-----------D

15.03.2012 22:39


Vieras

#69 Re:

02.06.2014 06:58

#66: -  

 

Támogatom!