Valtiolta lisätukea Uuden lastensairaalan 2017 rakentamiseksi.

Vieras

18.10.2013 13:52

Hyvän asian puolesta, jopa kiirellinen.

Vieras

19.10.2013 05:03

Olkaa yhteydessä Hus:iin, heille tämä hanke on vastuutettu. Melko härskiä kiristämistä sairaanhoitopiiriltä, panoksena on lasten sairaanhoito. Valtio on tosiaan luvannut jo 45 milj €. Uudenmaan kunnat tässä pihistelevät, ei valtio! Ota yhteyttä oman kuntasi valtuutettuihin ja kysy mikä on homma nimi?
rahaa on takaamme sen

#3 Rahoitus omasta pussista.

24.10.2013 04:41

Mistä löytyy ne 200 seuraavaa kansan-edustajaa, jotka tekevät ensimmäiset kolme vuotta tehtävää peruspäivärahan perusosalla eli 440€/kk ja luovuttavat omat palkkionsa lastensairaalalle?
Unionin Haudankaivajat / Petri Rautiainen

#4 Yhteitoimintapyyntö

28.10.2013 20:54

Olemme Unionin Haudankaivajat -ryhmässä julkaisseet oman adressimme "Irti valtiopetoksella luodusta EU:sta". EU:ssa olo ei ole Suomen taloudellisen edun mukaista. Vaadimme Suomen eroa EU:sta, mitä lähes sadan miljardin velatkin jo kuvastavat.

Lastensairaala on merkittävä, tärkeä yhteiskunnallinen sijoituskohde, koska lapsista ja nuorista on meidän tulevaisuutemme kiinni.

Olen jakanut adressia ryhmässämme ja itse allekirjoittanut sen. Esittäisin sellaista yhteistoimintapyyntöä, että molemmat ryhmät/nimien kerääjät toimisivat toistensa hyväksi allekirjottamaalla toisen ryhmän adressin.

Petri Rautiainen