Vetoomus Porvoon päivähoidon puolesta Lopetettu

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Vetoomus Porvoon päivähoidon puolesta Lopetettu.

Kimmo Lassila
Porvoo

#1 Päivähoito kesällä!!!

02.04.2009 15:02

Porvoon kaupungilta tuli tämmöinen info koskien päivähoitoa kesällä:

Päivähoidon kesätoiminta 2009

- Porvoon päiväkodit ovat suljettuina 22.6-9.8 lukuunottamatta päivystäviä päiväkoteja (Eestinmäen päiväkoti, huhtisen päiväkoti ja mäntykummun päiväkoti)

- Päivystävät päiväkodit sijaitsevat kolmella alueella ja ensisijaisesti joka alueella päivystää yksi päiväkoti (se siitä kuudesta päiväkodista)

-Vuorohoito on kokonaan kiinni 29.6-12.7. Tarvittaessa voi käyttää MÄntykummun päiväkotia klo 7-18 välillä (entäs yöhoito, iltahoito ja viikonloppuhoito?) Kartanoniityn päiväkoti aukeaa 22-28.6 ja 11.7-9.8.

- Toiminnan supistaminen ja kesäsulkemiset mahdollistavat mahdolliset lomautukset ajalle jolloin lapsia on vähiten hoidossa Ja kesälomat päiväkoti- ja perhepäivähoitajille.

Tässä oli pieni "referaatti" kyseisestä lappusesta, jonka saimme.

Meidän kohdalle muksut ovat heinäkuun aikana kahdessa heille vieraassa päiväkodissa ja lisäksi joudumme itse järjestelemään ilta, yö ja viikonloppu hoidot.

Susanna Kortelainen
Adressin tekijä

#2 Porvoon päivähoito

02.04.2009 17:56

Kiitos kaikille teille jotka jo ovat adressin allekirjoittaneet. Nyt vaan viestiä eteenpäin KAIKILLE tutuille ja tuntemattomille...me tarvitaan lisää nimiä listaan. Tästäkin määrästä voimme olla erittäin ylpeitä...koska ajattelemmehan kaikki lapsiemme parasta ja kaikkea emme ole valmiita nielemään/sietämään.
Terveisin Susanna Kortelainen 2 päivähoitoikäisen äiti

Lapsiperheen järjestö LAPE:n pomintoja adressin luovutuksesta

Hei kaikki aktiiviset vanhemmat!

Tulemme luovuttamaan kaupungin valtuustolle Porvoon päivähoitoa koskevan adressin sekä Lapsiperheiden Etujärjestön oman kannanoton29.4.2009 .

Lähetämme tiedon luovutuksesta valtuustoryhmien puheenjohtajille sekä mediaan hyvissä ajoin. Haluamme, että valtuusto on edustettuna eikä vain valtuuston puheenjohtaja.

Tarkoituksenamme olisi kerätä mahdollisimman paljon vanhempia kaupungintalon ulkopuolelle samaan aikaan kun luovutamme nämä asiakirjat.

Levitäthän sanaa myös tämän ryhmän ulkopuolisille ystäville ja tuttaville. Kerromme lähempänä tarkemmin kuinkan toimimme.
Kiitos osallistumisesta jo etukäteen!

Anna Lepistö (Lapen Porvoon seudun tiedotusvastaava: tapahtumat, kannanotot ja lehdistö)

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

21.04.2009 18:31

Susanna Kortelainen
Adressin tekijä

#4 Adressi Suljettu

28.04.2009 18:12

Adressi Suljettu, kiitos kaikille osallistujille.
Adressi viedään kaupungin valtuustoon 29.4.2009.
Terveisin Susanna Kortelainen