BB-Nino takaisin Big Brother-taloon!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista BB-Nino takaisin Big Brother-taloon!.

kalle virtanen
kauhajoki

#1

30.09.2009 13:24

kuka saatatana sitä hinttiä sinne takas haluaa? pääs vikaa vai ootteko homoja
Jonna Paldanius
Raahe

#2 ..

30.09.2009 17:01

mä oon ihan hetero, nino on just paras..siitä en tiiä onko pääs vikaa mut on aika järkevää tykätä ihmisestä joka on ihana ja tuo elämää taloon...yms..
Juha Hyvönen
Oulu

#3

30.09.2009 17:13

Tässä on kyse sääntörikkomuksesta. Jokainen osallistuja on sitoutunut sääntöihin ja tietää ne. Lisäksi jokainen tietää, että tulkintaa ei tee itse osallistuja. Eikä varsinkaan katsojat.

Jokainen voi itse laittaa kohdalleen, miten kokisi tilanteen sen tapahtuessa julkisella paikalla.
Netta Kamila
Kangasala

#4

30.09.2009 21:53

lähetetäänkös tää adressi sit johonki bb tuotannolle?
Noora Nivus
Lempäälä

#5

01.10.2009 18:28

Kyl oikeesti pitis lähettää tää tuotannolle , niin ne näkis kuinka paljon Ninoo kaivataan ! :)
Joonas Niskanen
HELSINKI

#6

01.10.2009 20:48

Kai ny se on loukannu yksityisyyttä kun survo sormensa Sampon perseeseen. Ihan pätevät poistoperusteet imo.
Noora Nivus
Lempäälä

#7

01.10.2009 21:16

no voi vittu ku sampo itte sano että se oli LÄPPÄÄ ja se KAIPAA NINOA , joten sampo ei kokenu sitä siis niin pahaks,,,,, ja tuskin missään mainittiin että se tunki sormensa sen perseeseen !? hoh hoh .. ei tarvii vääristellä kuitenkaa ;)
Saila Häkli-Manninen
Orivesi

#8 Ihan mielenkiinnosta kysyn..

02.10.2009 06:57

Että kuinkahan paljon homo-kommenttien tekijöillä oli ikää?

Vaikka on hetero/homo/bi-seksuaalinen, niin ei se tarkoita sitä, ettetkö voisi pitää ihmisestä tai persoonasta jos kuuluu toiseen seksuaalisuusryhmään. Harmi vaan, että on ihmisiä, joilla niin pieni maailma, eikä avara katseisuutta yhtään.
kale

#9 Ei

03.10.2009 18:41

Sori, ei moraalini voi hyväksyä nimeni laittamista adressiin noin huonoin perustein. Jos perusteina olisi se, ettei kyseinen sääntörikkomus ollut sellainen, koska Sampo ei itse kokenut tätä sellaiseksi. Mutta toisin on.

Riina Pellinen
Jämsä

#10 kaksinaismoraalia?

08.10.2009 19:25

epäilenpä jos joku hieman viihdytysarvoltaan heikompi henkilö olisi toiminut kuten Nino, kaikki olisivat talosta poiston puolella. säännöt koskevat kaikkia, oli henkilö minkälainen tai kuka tahansa. en allerkirjoita, vaikka itsekkin pidin Ninosta.