Vetoomus Meri-Rastilan, Kivinokan ja Vartiosaaren puolesta

Vetoomus Meri-Rastilan, Kivinokan ja Vartiosaaren puolesta / Tiedotteet / Kivinokan kaavoitusta käsitellään kaupunkisuunnittelulautakunnassa / Kommentit

24.03.2014 10:15

Näpit irti Kivinokasta! Sipoo on vielä rakentamatta!
Luonnosta voimaa ja iloa!
Vieras

#2 Asunnot muualle, rannat rauhaan!

24.03.2014 12:17

Kivinokka on tärkeä luontoalue myös monille muille kuin mökkien omistajille. Lähikouluista (ja kauempaakin) on tehty säännöllisesti luontoretkiä Kivinokkaan. On nautittu luonnonrauhasta kävelymatkan päässä, leikitty hiekka- ja nurmikkokentillä, kierretty luontopolkua, nautittu eväistä rannalla ja virkistäydytty luonnon helmassa. Kesällä olen lapseni kanssa ihastellut taidetta ja eläimiä rantakahvilan luona. Kahvi ja jäätelö maistuu paremmalta luonnon rauhassa. Sääli, jos alue pilataan rakentamisella. Sama pätee Meri-Rastilaan ja Vartiosaareen. Toki rantoja voidaan rakentaa kauniistikin (kuten Aurinkolahti), mutta jotta luonnosta, metsästä, lintujen laulusta ja merenaalloista voi nauttia vapaammin, pitäisi em. virkistäytymisalueet pitää kaikille mahdollisina.

#3 Re:

24.03.2014 13:22

#1: -

Näpit irti myös Sipoosta. Metsäluonto ja rannat säilytettävä myös siellä rakentamattomina.

24.03.2014 21:00

Ainutlaatuista, fantastista luontoa ja elämää näillä saarilla ei saada koskaan takaisin, jos se nyt tuhotaan. Missään maailmassa ei ole mitään vastaavaa olemassa. Pitäkäämme tarkkaan huolta meidän hienoimmista paikoistamme. Rahallakaan ei milloinkaan saa mitään näin hienoa. Elämä on vaan niin arvokasta, ettei kaikkea pidä rikkoa ja slummiuttaa tai ottaa suuren rahan valtaan.

25.03.2014 18:48

Ja tänään kuulin telkkarista, että Malmin kenttäkin aiotaan jyrätä asuntojen alle - taas kerran. Gryndereillä on rajattomasti sitkeyttä ja voimavaroja poliitikkojen manipulointiin.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…