Vetoomus Meri-Rastilan, Kivinokan ja Vartiosaaren puolesta

Vetoomus Meri-Rastilan, Kivinokan ja Vartiosaaren puolesta / Tiedotteet / Kaupunkisuunnittelilautakunta voi pysäyttää Kivinokan rakentamissuunnitelmat / Kommentit

06.04.2014 10:10

Hei,
Ikävää mutta ei tällä tule olemaan minkään laista vaikutusta.. Olen osallistunut eirllaisiin tilaisuuksiin ja kirjelmöinyt Vartiosaasen puolesta, Olen myös kirjoittanut lautakunnan jäsenille ja valmistelijoilla mutta kaikki on aivan tyhjänpäiväistä ja turhauttavaa..En tunne ainuttakaan joka olisin rakentamisen puolesta..mutta niin ne vaan rakentaa..mmrr..

06.04.2014 12:43

Näyttää siltä että viheralueita nakerrellaan yksi toisensa jälkeen ilman kaupungin viher- ja virkistysaluekokonaisuuden hallintaa. Olisi syytä tehdä kokonaisvaltainen viher- ja virkistyssuunnitelma missä mm. Kivinokalle ja Vartiosaarelle annettasiin yleiskaavallinen suoja merkittävinä alueellisina virkistyskeitaina.

Lomailu ja virkistäytyminen kaupungin rajojen sisällä on erittäin ekologinen maaseutumökkeilyn ja kaukomatkailun vaihtoehto!

#3 Re:

06.04.2014 15:13

#1: -

Ei Vartiosaareen vielä kukaan ole rakentamassa, ensimmäinen lautakuntakäsittely vasta takana. Ei kannata luovuttaa, vaan satsata pitkäjänteiseen vaikuttamistyöhön.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…