Katri Helenan raitin ja tohmajärven kehityksen puolesta

Vieras

27.04.2014 08:11

Tohmajärveläiset kyllä tietävät miten "tohmajärveläinen" Katri Helena on, että sitä on turha sinällään muualta Suomesta käsin ryhtyä spekuloimaan - oli sitten vedetty aikoinaan tv-show jossain hautuumaalla tai ei.
On mielestäni naiivia kunnalta yrittää ratsastaa Katri Helenan maineella, ikään kuin hän nyt yht'äkkiä olisikin sitten joku "tohmajärveläisten lemmikkityttö", vaikka ei tosiaan ole ollut paikkakuntaan millään lailla kytköksissä enää aikoihin.
Kunnan päättäjien kortit ovat kyllä tosi vähissä, jos pitää yrittää markkinoida kuntaa tällaisin keinoin. Montakohan teollista työpaikkaa tämä luo, tai edes kaupan alan sellaista? Matkailu ampuu varmaan mahdottomaan nousukiitoon ja majoituskapasiteetti loppuu käsiin. Tässähän taitaa olla kriisipalaverin paikka, tukehdutaan kohta valuuttaan? Tarvitaan varmaan konsulttia ratkaisemaan sijoitusongelmat?
Toivottavasti järki asiassa voittaa - tai edes oikeus.

Korostan, että itse artistia kohtaan en tunne minkäänlaista antipatiaa, mutta tätä ideaa kohtaan sitäkin enemmän. En uskonnollisista vaan järkisyistä. Täysin hyödytön, uhreilleen kallis ja turha projekti.

Vieras

01.05.2014 13:27

Kyllä Katri muistaa mainita mistä on lähtenyt joten voimme me puolestamme antaa sille kadulle nimen hänen mukaansa.
kari nenonen

09.05.2014 05:13

No nythän näyttää siltä jotta tää tohmajärven suurin veronmaksaja ja se toinen veronmaksaja sua mielesä läpi ja katri-helenan raitista tulloo epävirallinen.puskista on hyvä huuvella,ilettäs ees omalla nimellä nommentoija ni ois peli molemminpuolin rehellistä.miun nimi on selvillä.tää on vaan taas osotus siitä kuka ja letkä tässäki kunnassa määrää.ne joilla on rahat ja toinen jalka jo siellä kirkkoniemessä.pää pystyssä kohti uusia pettymyksiä ja silti kotikuntaansa rakastaen.
Joskus se voitaa järkikii

09.05.2014 15:03

Hyvä piätös. Viksu osovaa olla myös viärässä, ja se pitäs kaikkien hankkeen puolesta olleihenkin koittoo muistoo. Tulevaisuuven hyövyt tästä revohkasta ois olleet huomattavasti välittömiä pitkään jatkuvia haittoja pienemmät. Joskus on hyvä männä tunteellakkii, mutta tämmösissä laajempikantosissa asioissa on myös jären käyttäminen suotavoo. Näin toimien suahaan isommat, kommeemmat, näkyvämmät ja räikeemmät kyltit keskelle kyllee, jotka näkyy sille turistillekkii toisin kun pikkuset katukyltit.

Otsikot lehissä on revitty ja julukisuusarvo kuitattu, se siitä. Tämän kummempoo tästä ei ois millonkaan tullukaan. Pisteet Puavolle ja konsensukselle!