Vastustamme päihdekodin rakentamista Vaskiluotoon

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Vastustamme päihdekodin rakentamista Vaskiluotoon.

sami seppälä
vaasa

#1 ihme!

10.01.2010 16:22

kyllähän se kertoo jotain tästä "merellisestä menestyskaupungistamme" kun näköjään halutaan sijoittaa päihdeongelmaisia näin näkyvälle paikalle. Siinäpä sitä saavat tropiclandian, wasalandian, pursiseurojen, camping alueen asiakkaat ym. kansalaiset seurata aitiopaikalta vaasalaista elämänmenoa...Luulis että sopiva paikka löytyisi jostain periferiasta, ja käsittääkseni kaiketi kyseessä olisi myös tarkoitus jonkinmoiseen kuntoutukseen, ohjeistaa näitä päihdetapauksia, mielestäni kaupunkimiljöö ei anna oikeanlaista ympäristöä tälläseen kuntoutukseen. Vaasas on näköjään tarve laittaa pytinki pystyyn siihen mihinkä se huonoiten sopii ja soveltuu... Mieleeni ny tulee esim. uusi matkahuolto, vanha matkahuoltoalue sekoilu(!), tää tukikeskusjuttu, miksei ny jopa rantahotelli eli vankila, kaupungin parhaalla paikalla on vankila!? etc.
Matias Jungar
Adressin tekijä

11.01.2010 20:48

Päihdekodista järjestetään avoin keskustelutilaisuus 13.1. klo 18.00 Vaskiluodon ruokalassa (tullin vieressä). Kaikki asiasta kiinnostuneet voivat ovat tervetulleita. Tilaisuuteen osallistuu kaupunginhallituksen jäseniä ja muita kaupungin päättäjiä
Det ordnas ett öppet diskussionstillfälle om missbrukarhemmet onsdagen den 13.1.kl. 18.00 i Vasklot matservering (bredvid tullen). Alla intresserade är välkomna. Medlemmar från stadstyrelsen och andra beslutsfattare i staden deltar i mötet.