Lakkauttakaa Tyrnävän pentutehdas

Lakkauttakaa Tyrnävän pentutehdas / Tiedotteet / Kennelliitto viivyttelee / Kommentit

06.06.2014 06:06

Miten voi olla mahdollista, että niin isossa liitossa kuin Kennelliitto on hallituksen kokouksia vain 2 x vuodessa?

06.06.2014 12:09

Yksikään Agapiosin nartuista, jotka ovat synnyttäneet ja ovat Suomen Kennelliiton villakoiralistoilla, ei ole silmä- eikä polvitarkastettuja. PRAta on esiintynyt!!! Eikö Kennelliitto edellytä, että KAIKKI pentujen vanhemmat ovat tarkastettuja - villakoirien kohdalla patella- ja silmätarkastettuja.
kenes se olise elä osta pimiää pentua.........

#3 sillälailla

07.06.2014 19:07

kannattasko esim villisyhdistysten älähtää?????????
boikottiin koko kennelliitto, haisee hyvävelijärjestelmältä,jossa siunataan sairas toiminta ja pentutehtailu

08.06.2014 12:35

Pennut (6.4) olikin ehkä rekisteröity Agapioksen nimiin, mutta tiedot näkyvät viiveellä Kennelliiton sivulla.
Taas kauppaa lehdissä uusia pentuja. Pentutehtailu siis jatkuu ja Kennelliitto sanoo vastustavansa pentutehtailua...jokainen pentu tuo rahaa Kennelliitolle...siksi kait toimintaa ei haluta lopettaa. Sanat ja teot ristiriidassa.
Täällä Oulussa todella ihmetellään Kennelliiton ja virkaeläinlääkäreiden toimintaa.

Eläinten ystävä

#5 Kennelliitto suojelee pentutehtailijoita

13.07.2014 13:21

Jos Kennelliitto todella haluaisi lopettaa pentutehtailun, niin se voisi tehdä sen. Muutama sääntömuutos vain ...siinä se.
Törmäsin Kennelliiton rahanahneuteen noin 30v sitten ja sama peli jatkuu...silloin isä ja poika olivat eläintenpitokiellossa, mutta rekisteröinti onnistui vaimon nimissä. SILLOINKAAN KENNELLIITTO EI VOINUT TEHDÄ MUKA MITÄÄN ! Seli seli, kyllä Kennelliitossa selittää osataan. Koko liitto pitäisi lopettaa eläinsuojelullisista syistä !

27.10.2014 04:17

Ihmettelen

#7 Elisan motiivi

27.12.2014 07:18

Minä ihmettelen tätä fanaattista Elisa Kissaa, joka riehuu jatkuvasti eri asioiden puolesta. Viimeksi lukiessani hänen kirjoituksiaan pari vuotta sitten, hän puolusti murhatun 8v.Eerika-lapsen isää palstoilla vaahdoten aivan kuin lapsi olisi vahingossa kuollut.

Mikä siis Elisa Kissaa vaivaa? Eikö kukaan hänen tuttavapiirissään voi auttaa häntä etsimään apua? Hänen jatkuva aggressiivinen käytös on tosi pelottavaa ja uhriksi voi joutua ihmeellisistä syistä. Hänen höpötykset ja lietsonta voi saada aikaan paljon negatiivista syyttömille ihmisille.

Oikeasti siis...auttakaa Elisaa!!!