Siivoojille 10 euron tuntipalkka
Ota yhteyttä adressin tekijään
Jos siivoojia ei olisi, mihin hukkuisimme?
Havainnollistavana esimerkkinä siivojien tilanteen muutoksesta kertoo myös se, että ennen yhden suuren toimitilan siivoamiseen oli palkattu yksi siivooja 8 tunniksi viidelle päivälle viikossa. Nyt sama työ tehdään 2 tunnissa x 5 päivää yhden siivoojan voimin.
Re:
minä tervitsen teiden puhelin numero ja sitten minä soitan sitten keskustellaan töitä
Teen itse siivoustyötä ja olen saanut pientä palkkaa. Siivoustyö pitää saada näkyville, koska työ ei ole vähä arvoista. Siivoojat edistävät terveyttä ja tuovat viihtyisyyttä elinympäristöömme!.
Vaatikaa toimenpiteitä Pamilta!
Onko ihmiset unohtaneet yhden asian...jäsenet muodostavat ammattiliiton! Laittakaa liitto (PAM) toimimaan ja ajamaan parannuksia työehtoihin ja palkkaukseen, ei se sen ihmeellisempää ole. Mitäänhän ei tapahtu jos porukka nukkuu ja tuudittautuu siihen oletukseen että tehköön joku muu "isot päätökset" - mua ei kiinnosta. Joukkovoimalla voitte vaikuttaa työsuhteenne ehtoihin. Pelkkä kiukuttelu yleisönosastolla ei auta asiaa. Jos Pamilla on vain "munattomia" neuvottelijoita tes-sopimuksia tehdessä niin olisiko aika vaihtaa neuvottelijoita? Yksi huono tes-sopimus heijastuu myös muihin eri liittojen sopimuksiin. Herätkää siis, ruvetkaa kapinaan, tuokaa asiat julkisuuteen, erotkaa Pamista ja perustakaa vaikka uusi ammattiliitto. Kaikki lähtee vain omasta tahdosta ja halusta!
| This discussion has been closed. |
TUKKA PUTKELLA SIIVOAJA