Ammattikoulun arvostelun säilyttäminen

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Ammattikoulun arvostelun säilyttäminen.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

19.05.2015 08:41

piia

#2 Oikein kirjoitus

24.05.2015 09:16

Tarkistahan kielioppi ensin, sitä ei taideta amiksessa opettaa? 

Vieras

#3 Tilanne on sama jo nyt

24.05.2015 09:22

Olen käymässä kolmatta ammattikoulututkintoani ja tilanne on jo nyt sama. Minun hyvänä oppilaana ei enää edes kannata antaa parastani, koska tiedän, että heikommalla panostuksella tehdyllä työllä saan sen kiitettävän arvosanan.

Lisäksi yhdessäkään työpaikassani minulta ei ole tarkastettu todistuksen arvosanoja, kaikkialla ei edes tutkintotodistuksen olemassa oloa.

Vieras

25.05.2015 14:37

Olen samaan mieltä.
Heli Pesonen
Adressin tekijä

#5 Re: Oikein kirjoitus

29.05.2015 09:58

#2: piia - Oikein kirjoitus 

Olen pahoillani kielioppivirheistä tulen korjaaman asian. Minulla on valitettavasti lukihäiriö ja muita oppimisvaikeuksia joten aina välillä tulee kielioppivirheitä.

Olisin kyllä toivonut että et olisi kommentoinut ammattikouluja alentavasti, sillä totta kai toisen asteenkoulutuksessa kerrataan ja opetetaan kielioppia mutta kielioppia opetetaan peruskoulussa. Se että itse en ole erityisen hyvin sitä oppinut ei tarkoita että ammatinkoulun käyneet eivät osaisi kielioppia.

Kiitos kuitenkin että kerroit että adressissani on kielioppivirheitä että voin korjata asian.

Vieras

01.06.2015 06:28

On yleisen oikeustajun vastaista, että sääntöjä muutetaan kesken opiskelun.
Heli Pesonen
Adressin tekijä

#7 Re:

18.08.2015 18:40

#6: -  

Olen samaa mieltä, mutta tästä huolimatta tämä päätös on tullut jo täytäntöön ja aiheuttaa paljon haittaa ja ahdistusta monille opiskelijoille. Tuntuu siltä ettei opetushallitus välitä opiskelijoista.