Ilotulitteet kiellettävä yksityishenkilöiltä
Ota yhteyttä adressin tekijään
ei koskaan
niitä ei voi kieltää KOKONAAN mutta rajoitus ehkä tulee
minun mielestäni lopetetaan mielummin tupakan myynti sekin saastuttaa ja ihmisillä menee enenmmän rahaa niihin kuin raketteihin vuodessa.ja se tekee riippuvaiseksi.
jos raketit häiritsee muuta muualle ei mua kiinnosta.
ja miksi pitäisi kieltää kiinalaisten hienoimmista keksinnöistä? monta kymmentä vuotta on raketteja kehitelty ja paljon rahaa mennyt, ajattele jos kaikki raketit kiellettäisiin raketti tehtaat menisivät konkurssiin ja työttömien määrä kasvaisi.
ja mitä intoa uudessavuodessa olisi ilman raketteja? itse en juhlisi uutta vuotta jos ei olisi raketteja, minua ei edes kiinnostaisi.
ja jos verrataan kumpi on vaarallisempaa tupakan poltta vai raketit,niin tupakka tappaisi noin 100000 kertaa enemmän ihmisiä vuodessa (suurin piirtein).
ja minäkin uskon että 60prosenttia ilotulitteista menee alle 18-vuotiaille. urpo-raja raketteihin ja homma on selvä :)
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: Mainonta
niinpä saatana
IDIOOTTI KUKKAHATTUTÄDIT
Ilotulitteet
Raketit saastuttaa ? No keskikokoinen koira saastuttaa enemmän kuin 2 katumaasturia koska ruoka tulee ulkomailta eli tehdään laki että koiraa ei saa ottaa lemmikiksi tai ainakaa ruokkia ulkomailta ostetulla ruualla
Raketit roskaa ? Tunnolliset ampujat keräävät roskansa seuraavana päivänä ja roskaaminen työllistää monta sataa ihmistä suomessa mistä he leipänsä saavat jos ei töitä ole ?!?
raketit tukevat lapsityövoimaa ? Tämä ei ole totta raketteja ei valmisteta lapsityövoimalla ja vaikka valmistettaisiin niin jos raketteja ei osteta mistä helevatista lapset saavat joka päiväisen leipänsä ?!? pistä mieluummin kolikko punaisen ristin keräykseen kuin nimesi johonki kukkahattuisten mummojen adressii "Rakettejen kieltämiseksi! "
haista kaa ny viittu
MITÄ HELVETIN IDEAA???
mik pitäis kieltää?
..
heh
miettikää!!!!
Ajattele itse laajemmin. Mitä seuraa siitä, kun tuhannet ilotulitustehtaat lopetetaan. Miljoonia työttömiä.
Reason for the removal: En halua nimeäni yhdistettävän enään tähän adressiin kiitos
terve oon samaa mieltä kun muut!
mun on pakko sanoo että kaikki noi jutut mitä tääl on sanottu on totta ja oikee asenne . harmittaa kun thunderking, roomalaiset ja kaikki muut mitkä lopetetaan suomes kun niiden myynti lopetetaan suomes !. ja muute onks mahollist ett näit thunderking jä ja roomalaiset ja kaikki muut tulis uudestaan myyntii!!. jos ei tuu nii tekis mieli tehä sillee että kaikki ilotuliteen ystävät rupee kapinomaan nii varmaa rupee laki muuttuu hehe!. ja JA ILOTULITTEITA EI SAA LOPETTAA MYYNTIÄ KOSKAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| This discussion has been closed. |
Kiitos