hiusalan alv-kokeilu päättymässä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: 20€ pojan hiustenleikkuu
#73: Huh heijaa - 20€ pojan hiustenleikkuu
No Huh Huh, Ilmaistahan se pitäisi olla. Tekisitkö itse työtä pilkkahintaan. Jälleen kerran ei työstä määrätty hinta ole ahneutta. Kulut ja yhteiskunnan velvoitteet pitäää suorittaa ja työstä pitää saada myös toimeentulo.
Re:
Tällaiset päättäjät olemme valinneet, tämä vetää monen yrittäjän vakavaksi.
lol
en käsitä millään että....
mutta minun palveluammatissa pitää maksaa?
(huoltofirmaa pyöritän)mikä teistä partureista
tekee parempia? tämä menee ihan oikein nyt minun mielestä jotta muittenkin rahapussilla käydään!!
Re:
no sama raha jää itelläkin !! sillä erotuksella että maksan korkeinta alvia!
joten se siitä.
Ps.tiukkaa on.
Re: Oma moka
#3: Ihmettelen vain - Oma moka
Ja otetaan huomioon sitten se jatkuva muiden hintojen nousu.
Re: Jossain kuitenkin mättää ...
#12: Päivi Ruippo - Jossain kuitenkin mättää ...
Palkkaa saan n. 10e tunnilta (siitä pois kaikki verot yms), uskompa että moni raksamies tienaa enemmän, ja kiitos vaan potkut tulee :( asunto menee alta, varaa ei uudelleen kouluttautua. P'skaksi meni koko elämä!
Re: en käsitä millään että....
#156: talkkari - en käsitä millään että....
Miksi hierojilla alv prosentti 0. En ymmärrä.
Re: Re: 20€ pojan hiustenleikkuu
#127: - Re: 20€ pojan hiustenleikkuu
Helsingissä alv. 9% hintakokeilun aikana miesten hiustenleikkaus (lue: pelkkä siistiminen) kustantaa yli 30€...laadusta ei tietoakaan...hosumalla vartissa siistitty. Minä äänestin jo jaloillani...ihan oikein että tällaiset "parturit" joutuvat lopettamaan...apinakin leikkaisi paremmin. Alv. kokeilu oli täysi FLOPPI, parturit ahneuksissaan ottivat rahan omaan lompakkoonsa. Kannatan arvonlisäveron korottamista! Jokainen pimeä parturi käräytetään.
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: spam
Hiusala
http://suolasuinen.blogspot.com/
Re: Re: Oma moka
VATT:n tutkimuksen mukaan parturi-kampaamot alensivat hintojaan noin puolella veronalennuksen määrästä, mutta palveluiden kysyntään ei toimenpiteellä näyttänyt olevan vaikutusta. Kun parturi-kampaamojen kysyntä ei alv-alennuksen myötä muuttunut, ei sillä ollut vaikutusta myöskään alan työvoiman kysyntään.
Saitte siis tilaisuutenne ja osoititte että ALV-alennuksella ei saatu aikaan työvoiman lisäkysyntää, jota sillä oikeasti haettiin. Näin ollen kokeilua on turha jatka.
M.O.T
| This discussion has been closed. |