Jyväskylän Keljon koulun säilyttämisen puolesta
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: Puolesta myöskin
Eikä ole millään lailla kustannustehokasta kuljettaa oppilaita busseilla puolentoista vuoden ajan Keljon koulu - Salmiranta väliä!
Lisäksi päivät pitkiä ja stressaavia, koulutilat puutteelliset! Puhumattakaan kulkemisen vaikeudesta sairastumistapauksissa tai esim. hammaslääkärissä käymisestä kesken koulupäivän!
Lapsilta ei saa evätä oikeutta lähikouluun!!!
Suuret koulukeskukset ja valtavat oppilasmäärät eivät sovellu kaikkien lasten opintien aloituksesksi, erillinen ala-aste on hyvä säilyttää.
Päättäjät hoi! nyt on kyse LASTEN oikeuksista!!!
Lasten puolesta
Kaupunginisien tulisi nyt ajatella tulevaisuutta eikä tätä hetkeä. Säästöjä varmasti syntyy koulun lakkauttamisen vuoksi hetkellisesti, mutta oppilaiden kasvava epätasapaino suurissa kouluyksiköissä tulee varmasti kasvattamaan kuluja lähitulevaisuudessa.
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: Asiaton kielenkäyttö.
Reason for the removal: Viesti, johon vastaus kuuluu, poistettiin.
koululaisten etu
tukea löytyy
Kyllä minä kannatan pieniä kyläkouluja, niissä opetetaan arvot ja ihmisten kunnioittaminen, kuten tyyppälän koulussa palokassa( jatkoin siellä 4 luokkaan saakka, toki tuota vanhaa tyyppälää ei ole enään olemassa, kiitos kaupungin ja heidän suurkoulun) Siksi kannatan pienkoulujen säilyttämistä, se voi loppupeleissä tulla edullisemmaksikin, vaikka toisin väittävät
"Vanha" Keljolainen
| This discussion has been closed. |
p.s. olen itse aloittanut koulutieni Keljon koulussa ekaluokkalaisena v. 1964, opettajani oli Seija Värre