Taffelin Ketchup-sipsit takaisin
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Taffelin Ketchup-sipsit takaisin.
|
Pekka Rantala Adressin tekijä |
#1 Ketchuppeja löytynyt!21.09.2009 14:12Turun Tarjoustalosta huimaan 1e hintaan! Yritän udella Taffelilta, että ovatko taas tuotannossa.. |
|
| |
|
Pekka Rantala Adressin tekijä |
#2 Ähäkutti :(22.09.2009 14:40Ovatkin valmistaneet niitä kokoajan, mutta nyt lopettavat oikeesti: Hei Pekka, pyydämme anteeksi hämmennystä mutta käytäntötapamme on mainostaa ainoastaan uusia tuotteita. Ketchup chips valmistettiin tilapäisesti ja ainoastaan siitä syystä että pussimateriaalia oli vielä jäljellä. Nyt kuitenkin pussimateriaali on loppu emmekä valitettavasti tule valmistamaan tätä tuotetta enää. Ystävällisin terveisin, Chips Oy:n Kuluttajapalvelu |
|
| |
|
teemu jokela Vieras |
#3 Ketchup17.10.2010 20:52sad :( |
|
| |
|
Pekka Rantala Adressin tekijä |
#4 Kaikilla mausteilla07.07.2011 18:25Realsnacksin Kaikilla mausteilla -sipsit tuo muuten häivähdyksen ketsupista, suosittelen kokeilemaan! Harmi, ettei näitäkään löydä kauheen hyvin. |
|
| |
|
Vieras |
#522.03.2013 14:20Muistan vielä, kun valmistus lopetettiin sain kaupasta ostettua muutaman laatikollisen todella edullisesti. Parhaita sipsejä mitä koskaan tehty! |
|
| |
|
Vieras |
#623.09.2013 15:40ne oli vi tun parhaita sipsejä!!!! |
|
| |
|
LordMortigon |
#7 Orgasmi23.09.2013 15:41Sain orgasmin niitä syödessäni |
|
| |
|
persa |
#8 san diego01.08.2014 08:30Virossa ja Latviassa kyseisiä sipsejä hyllyt väärällään, ELi tuontato ei ole loppu |
|
| |
|
Vieras |
#930.09.2014 11:57Nämä sipsit olivat ainoat sipsit mistä tykkäsin, muut maut eivät ole voittaneet...haluan ostaa taas ketsuppisipsejä ja saada ihana makutunne |
|
| |
|
ihan jees |
#10 Hei08.03.2015 15:03Pringles on tuonut markkinoille ketsuppisipsit. |
|
| |
|
Vieras |
#1128.03.2015 18:53Tahdon Suomesta Taffelin San Diego sipsejä. |
|
| |
|
Ola1978 |
#12 laitoin Taffelille kysymyksen san diegoista.09.02.2017 16:56Juuri laitoin Taffelille kysymyksen noista, odottellan vastausta. |
|
| |
|
Pekka |
#1316.05.2019 10:41Baltian lisäksi ainakin Tallinkin Tallinnan linjalta irtoo San Diegoa |
|
| |
|
Pekka Rantala Adressin tekijä |
#1406.12.2019 19:12Ilouutinen Pitäjänmäestä: San Diego Spicy-tomato -sipsejä S-Marketissa! |
|
| |
|
Pekka Rantala Adressin tekijä |
#1515.12.2019 12:35Myös Lidlistä bongattu San Diegoja! Kaikki tämän addressin ansiosta! |
|
| |
|
Kisu |
#16 Ketchup -sipsit05.11.2021 17:04Vieläkin kaipaillaan näitä, spicy tomatot ei maistu samalle! |
|
| |
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.