Kipupotilaiden hoito ja epäasiallinen kohtelu
Ota yhteyttä adressin tekijään
Lahdessa Posan Pekka on pilannut hoitoni ja olen katkera että minua kohdellaan kuin hullua vaikka kipu onkin "korvien välissä". 9 kertaa operoidut jalat, olkapää menossa remonttiin.
Toivottavasti vihdoin saataisiin kipupolillekin (kipupoleillekin) viesti asiallisesta käytöksestä ja syyllistämisestä jos on ollut pakko kääntyä yksityisen tahon puoleen kovissa kivuissa. Omalla kohdallani painotettiin lääkkeetöntä hoitoa ja liikuntaa, vaikka kivuiltani en ole päässyt tuskin sängystä ylös. Hermojuuripuudutus ei tehonnut krooniseen hermojuuren vaurioon. Pitemmän aikaa romahtamisen partaalla sinnitellyt leski.
Sairaalassa sydänvikani tutkimusten vuoksi ollessani, en nukkunut yhtään yötä. Että vieläkään, vaikka kipuni oli aiheuttanut minulle sydänvian, lääkäreitä ei kivun lievittäminen kiinnostanut.
Jouduin muutama kuukausi sitten sydänvikani vuoksi oleskelemaan kahdessa eri sairaalassa, yhteensä 5 erikertaa. Joka kerta sairaalasta pois päästyäni tein muistutuksen hoidostani. Muistutuksen tein nimenomaan sen vuoksi, koska jokaisella sairaalan vuodeosastolla oleskeluni aikana, sydänvikani ja unettomuuteni aiheuttanut kipuni jätettiin monista pyynnöistäni huolimatta, kokonaan huoioimatta.
Ja vaikka huomautukset tehdessäni tiesin, etten noista huomautuksistani tulisi saamaan minkäänlaista oikeutta niin, tein ne. Ja noihin joka ainoaan huomautukseeni saamassa vastauksessa, niissä yhdessäkään ei ollut sanallakaan mainintaa siitä, että olisi huomioitu se nimenomainen asia, "kivun huomioimatta jättäminen", mistä syystä minä nimenomaan nuo muistutukset olin tehnyt.
Eikö tämä hyvin todista, ettei kivunlievittäminen lääkäreitä kiinnosta? Että heillä ei ole halua kivuissa kärsivää auttaa.
Erittäin tärkeä asia!!!
Itselläni kohta vuoden ollut CRPS, Kuopiossa uusi nuori lääkäri onneksi diagnosoi suht nopeasti, nyt kuntoutus käynnissä - edelleen. Hitaasti mutta varmasti, vahvojen lääkkeiden kanssa elellen.
Re:
Kannattaa etsiä apua ulkomailta. Monesti siellä on lääketiede Suomea edellä ja en kyllä usko että se leikkaus voi maksaa Mersun verran. Minusta tuntuu että sinua on huijattu ettei mitään tarvi tehdä. Eihän täällä Suomessa muutenkaan auteta ihmisiä vaan jätetään oman onnensa ojaan, tiedän sen kokemuksesta. Esim Ruotsissa on monia uusia hoitomuotoja joita Suomessa ei ole. Näistä ei tietenkään ilmoiteta Suomessa ettei potilaat karkaa tai ilmoita että ulkomailla on asiat paremmin. Suomi on kaukana hyvinvointivaltiosta monella saralla.
Re: Re:
juu mut tota arssia ei auta mikään kun sen vaiva on näytteleminen..ja vedättäminen ja pelleily....vika on päänupissa ja psykiatrian heiniä tommonen .
| This discussion has been closed. |