Virkarikokset tutkittava ja rangaistava
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Virkarikokset tutkittava ja rangaistava.
|
tomppa vaan pirkanmaa |
#127.05.2009 17:20mikset hanki itelles kunnon koulutusta ja mee töihin. tai muuta pienempään kämppään ,ettei veronmaksjien tarvitsisi sinun asumisia maksaa |
|
| |
|
Janne Saarnio Rauma |
#231.05.2009 21:57Minä olen kouluni käynyt ja löytyy hyvä työpaikkakin, mutta tarvitsen kuitenkin tukea sun muuta, jota en muualta saa kuin Kelasta tai vastaavasta. Rikos on aina rikos ja siitä pitää syylliset saada kinni ja rankaistua. |
|
| |
|
40v Työputki Vieras |
#3 Maahanmuuttajat vastuuseen03.08.2010 14:57Saamistaan tuista. Olin todella hämmästynyt kun luin lain , toimeentulotukien takaisinperinnästä. Kamala meteli pidetään siitä kuka ja ketkä on oikeutettu töimeentulotukeen. Pitäisi tukia hakiessa varautua myös siihen että jonain päivänä ne peritään takaisin. Eli tuki todellisuudessa onkin sosiaalinen luotto. Esim. 5 vuoden sisään voi sattua mitä vain. Voi tulla viimeinen jako, jolloin sossu ulosmittaa omaisuudestasi tuet korkoineen. Tai sitten voit periä ja rahat tekee nenäsi edessä ohimarssin. Maahanmuuttajille ja turvapaikan hakijoille ja vastaaville jaetaan rahaa vastikkeetta. Mistäs sossu ottaa selville toisessa maassa tapahtuvat perinnön jaot. Suomalaiset ovat tässä asiassa maksajan asemassa. Kukaan ei pysty valvomaan että oikeus toteutuu. Samaten työkkäri jakaa aiheettomia karenssia. Tavallisin on kaiketi 3kk-. Yrittäjillä 6kk- 2vuotta. Työkkäri värvää uusia asiakkaita sossuun ja tämä on vastuutonta toimintaa. Päivärat Peruspäivärahat ja vastaavat on ihmisten omaa omaisuutta mutta toimeentulotuki ei sitä ole, Se on lainarahaa. Muuten on hyvät sivut ja paljon tietoa löytyy. Kiitos |
|
| |
|
Vieras |
#420.03.2013 10:29ADRESSIIN NIMIEN SAANTI OLISI ERITTÄIN TOIVOTTUA REHOTTAVAN VIRKARIKOLLISUUDEN KITKEMISEKSI. Olen kunnallisessa luottamustehtävässä toimiessani havainnut, että johtavassa asemassa olevat viranhaltijat voivat merkittävästi rikkoa rikoslain säännöksiä ja aiheuttaa sillä vahinkoa ilman, että poliisiviranomainen ryhtyisi asioita edes tutkimaan. Tutkinnanjohtajat ym:t ovat samoissa "hyvävelijärjestelmissä" mukana kuin ko. nämä virkatehtävissään rötöstelijät. |
|
| |
|
Törkeää virkarikollisuutta vastaan taistellut |
#5 VIRKARIKOLLISUUS SAATAVA KURIIN!20.03.2013 10:36Olen nähnyt kunnallista luottamustehtävää hoitaessani sen, kuin paljon johtava viranhaltija voi tehdä selvästi rikoslainsäännöten vastaisia tekoja, joutumatta niistä vastuusseen. Vaikka asioista tehdään tutkimispyyntökin, tutkinnanjohtaja ei ala tutkimaan ollessaan mukana samoissa "hyvävelisysteemeissä". ASIAAN TARVITAAN PARANNUS, SILLÄ VARSINKIN JOHTAVISSA ASEMISSA OLEVAT VIRKAMIEHET VOIVAT AIHEUTTAA TOIMILLAAN KOKO YHTEISKUNNASSA PALJON VAHINKOA JA TUHOA. JULKISTEN VAROJEN KÄYTTÖ KUN ON PITKÄLTI HEIDÄN "NÄPEISSÄÄN". |
|
| |
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.