Superfood
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re:
Meinaatko että kenellä tahansa on oikeus myydä tuotteita terveyttä edistävinä sananvapauden nojalla vaikka asian todenperäisyys olisi vähintäänkin häilyvä?
Re:
Mitä? Eihän tuotteiden myyntiä kukaan ole kieltämässä, ainoastaan niiden myymistä superfoods nimityksen varjolla mikä on vähintäänkin järkevää.
Korruptio
VAIN ITSE VOI AUTTAA ITSEÄÄN!
Olen parantunut pehmytosa reumasta mutta lääkäreitä uskomalla en olis enää kirjoittelemassa, jonka on myöntänyt myös alan lääkärit.
uudesta suomennetusta kirjasta voitte lukea lisää, miten kansainvälinen Lääketeollisuus piiloutuu hyväntekijän hahmoon, kun kysymys on kuitenkin vain rahasta ja ahneudesta.
"Miksi eläimet eivät saa sydänkohtauksia, mutta ihmiset saavat!" Kirjan mukaan sydäntaudeissa on kysymys suuresta C-vitamiinin puutteesta, joka voidaan hoitaa! Tämä tiedoksi kaikille sydänpotilaille.
Re:
netistä ainakin heti löytyi tietoa, että eläimet voivat saada sydänkohtauksia.... eiköhän tuohon liity tietyllä tapaa sekin, että ihminen elää pidempään kuin "luonnossa" eläisiä. Kuinka monia nuori ihminen saa sydänkohtauksia. C-vitamamiini varmaan voi auttaa, mutta kyllä sydänkohtaukset on myös elintasosairaus.
Jokainen joutuu siis tästä lähtien ajattelemaan ihan itse ennen kuin pääsee pätemään facebook statuksessaan, VOI HARMI.
Re:
Ihan hyvä että harhaanjohtaminen mainonnassa ei sisälly "sananvapauteen". Mainostetaan mielellään vaan sellaista mistä on tutkittua näyttöä.
Järkyttynyt
Mistä tässä on kysymys
vai onko kyseessä tää: http://en.wikipedia.org/wiki/European_Directive_on_Traditional_Herbal_Medicinal_Products
Otsikko
Re: Mistä tässä on kysymys
#19: R - Mistä tässä on kysymys
Juuri näin. Ja voisiko adressin laatija määritellä mitä tarkotitaa kohdalla "..ruoka-aineiden positiivista terveysvaikutuksista, vaikka ne ovat todellisia." Missä mielessä "todellisia"? Vähän jää nyt hämärän peittoon, enkä siksi ihan viitsi allekirjoittaa, vaikka periaatteessa mielestäni hyvällä asialla olettekin. Helposti tuntuu vaan ihmisiltä unohtuvan, että on se luontaistuotebisneskin aika valtava bisnes, ja alan edustajilla usein alan intressit mielessä. Sitten tää menee tämmöiseen vauhkoamiseen, ja oikea keskustelu unohtuu ihan täysin..
Eikö mainontaa saa rajoittaa?
Re: Eikö mainontaa saa rajoittaa?
| This discussion has been closed. |