Adressit.com

Tatuoinnit ja lävistykset kiellettävä lailla!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Tatuoinnit ja lävistykset kiellettävä lailla!.

Iiro Hietakallio
Kuusankoski

#1 Asiaa.

11.05.2008 19:25

Kielletään samantien rasva, suola, kahvi, tupakka, alkoholi, seksi, ja tyhmät ihmiset!!!
Eetu Hiltunen
Jyväskylä

12.05.2008 11:13

en tiedä niistä, mutta trendiamputaatiot pitää ainakin kieltää
Kimmo Koljonen
Lahti

12.05.2008 18:00

Myös hapen inhaloiminen tulisi tehdä laittomaksi.
Happi on terveydelle erittäin vaarallinen, voimakkaasti vapaita radikaaleja tuottava kaasu. Vapaat radikaalit ovat mm. soluja tuhoavia ja syöpää aiheuttavia yhdisteitä.
Sanna Vihavainen
Alavus

#4 Jaahas

12.05.2008 19:05

Itselläni on useita tatuointeja ja lävistyksiä, ja ne ovat osa minua. Et taida olla tutustunut hirveästi nykyaikaiseen tatuointi-/lävistystekniikkaan ja terveysriskeihin? Ja tatuoinnit & lävistykset ovat mahd. terveysriski vain niiden ottajalle, ne eivät siis tartu, eli äläpä sinä tuollaista murehdi, jos et itse niitä omaa.
Jaakko Seppänen
Tuusula

14.05.2008 15:17

Kielletään vielä tyhmien adressien kirjoittajat, niin jo hyvä tulee. Tupakka ja alkoholikin ja huumeet olisi hyvä kieltää, koska niissä jopa SAATTAA piillä terveysriski?
-.- Taidat vaatia nyt vähän vääriä asioita terveyssyistä kiellettäväksi.
Ossi Kangasharju
Lohja

14.05.2008 21:29

Ei kielletä tatuointeja ja lävistyksiä, kielletään ihmiset! Silloinhan kaikki paha katoaisi
Pasi Lantta
Lahti

15.05.2008 00:03

Kiellä ittes kans, olet selvästi terveysriski.
Noora Siponius
Anjalankoski

22.05.2008 15:34

Huhhu, nyt tämä alkaa jo mennä liiallisuuksiin. Jokainen päättäköön omasta kehostaan. Minullakin on lävistys ja se on osa minua. Kenenkään on turha tulla kitisemään mitään siitä, koska se ei ole muitten ongelma.
Laura Oksa
Turku

#9 Just...

22.05.2008 21:48

Jos tässä adressissa olisi listattu edes viisi terveysriskiä, ymmärtäisin kyllä adressin tekijän mielipiteen paremmin. Itse ylpeänä kannan kolmea tatuointia ja useita korvalävistyksiä, vaikkakin kaikki niistä hyvin "normaaleja".

En ole kertaakaan hyvin hoidetuista lävistyksistä kärsinyt, tatuoinneista puhumattakan.
Bernie Ecclestone
Lontoo

14.06.2008 22:17

Typerää, että ihmiset leikkivät omalla ihollaan tatuoimalla ja lävistämällä kehonsa!
Teemu Ahonen
Muurame

14.06.2008 22:23

Eihän tatuointien tekeminen ole muuta kuin väriaineen pistämistä ihon alle. Oikeaoppisesti tehtynä ne eivät haittaa ollenkaan terveyttä. Lävistykset taas ovat avohaava, mutta niitäkin voi puhdistaa vähän väliä, eikä sekään ole kovin paha terveysriski.

Minulla ei ole lävistyksiä eikä tatuointeja.
tommi pakarinen
suomi

25.06.2008 20:19

"Tatuoinneissa ja lävistyksissä on terveysriksi ja siksi ne pitäsi keiltää lailla! " <--- Jos ihan ensiksi aloitettaisiin siitä kirjoitustaidon parantamisesta. On nimittäin hyvin vaikea ottaa tosissaan aikuista ihmistä joka ei osaa kirjoittaa.
Seuraavaksi voisit kertoa että minkälainen terveysriski niissä tatuoinneissa oikein piilee, etten niitä enää enempää ottaisi.
tommi pakarinen
suomi

25.06.2008 20:20

Jos nyt vaikka aluksi herra opettelisi kirjoittamaan ennenkuin alkaa adresseja tekemään..
Minna Ranua
Rovaniemi

#14 No huh huh..

04.07.2008 11:46

Eikö se ole jokaisen oma asia mitä keholleen tekee? Itse omistan molemmissa korvissa lävistyksiä ja olen nyt menossa ottamaan tatuoinnin. Jos itse ei henkilökohtaisesti pidä lävistyksistä tai tatuoinneista niin niitä ei sitten tarvi ottaa, jotku tykkää jotku ei.
Lotta Räsänen
Siilinjärvi

30.08.2008 19:09

"On huonoa, että ihmiset pilaavat terveytensä jollalin tatuoinnilla tai lävistyksellä. Usein niistä puhutaan, että niissä piille terveysriski."

Hienoa kun itsellä lävistyksia monia, eikä minkäänlaisia terveydellisiä ongelmia ole tullut.
Markus Sjögren
Masku

27.09.2008 20:49

Paraskin puhuja. (viittan ylempään viestiin)

Mutta adressista. En ymmärrä miksi lävistykset pitäis kieltää. Jos lävistys on oikein tehty vaarallisempaa on ajaa autolla kuin hankkia lävistys.
Markus Sjögren
Masku

27.09.2008 21:32

Mä en viittaa tohon Lotta Räsäsen viestiin vaan siinä oli viesti joka on ilmeisesti poistettu.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

24.04.2009 16:35

sanna julin
kouvola

07.05.2009 21:47

Täällä on yksi jolla on suuri intohimo tatuointeihin ja lävistyksiin. Lävistyksiä on hävinnyt vuosien varrella muuta mutta monia on vielä. Tatuointeja on paljon, vaikka nainen olenkin! Sekä niitä tulee lisää.

Miksi tatuoinnit ja lävistykset pitäisi kieltää? Harvoin kuulee että Suomessa ammattilaisella tehdyt kuvat sekä lävistykset ovat aiheuttaneet allergia reaktioita, kuoleman tapauksia tai sairauksia!

Mielestäni kyllä pitäisi lävistyksen tekijöiden olla tarkempia ikärajoista, sillä yhä useampi 3-6 luokkalainen tyttö ja poika tulee vastaan koru naamassa tai navassa. Tiedän monet tekevät itse, ja niin olen minäkin tehnyt, ja harjoitellut muutamien kuvien tekoa hyvän ystäväni liikkeessä.

Jos joku ei tykkää lävistyksistä tai tatuoinneista, niin ok. Jokaisella saa olla oma mielipiteensä. Mutta ei niitä ihmisiä tarvitse katsoa jos siltä tuntuu. Tuo kaikki on nykyään jo arkipäivää. Jokaisen keho on oma, ja jokainen tekee sille mitä haluaa, ja on tietoinen niistä mahdollisista riskeistä. Ja pitää sen järjen mukana että ei ihan joka paikassa saati joka maassa ota kuvia ja koruja. Hygienia ja oikea hoito tulee muistaa ja olla tiedossa! :)
sarianna honkamaa
oulu

17.10.2009 19:33

Itse yritän saada kasvoihini särmää lävistyksillä ja se onnistuu,harmi että nykyisin lävistyksistä on tullut nuorten keskuudessa suosittuja,ettei se ole enään kamalan siistiä kun metallia roikkuu naamassa.
Mia ääääää
Suomi

#23 Takana: tiukan perheen piski !

04.01.2010 14:21

Jää yksin adressisi kanssAA,
Oona Blom
turku

#24 apua

14.02.2010 17:50

onko kielikorut jo suomessa laittomiaa!! :o kun oon netistä hirveesti yrittäny ettii tietoo mut mistää en oo löytäny ni voisko joku täällä auttaa?? oisin nimitäin kahenviikon päästä menossa pistämäänn :// kitos jos autatte mua (:
Janne Patokangas
Vieras

#25 Kuka tämän

22.06.2010 09:23

Haista sinä adressin tekijä vittu ja osta mökki korvesta