VETOOMUS JYRKI KATAISEN EROTTAMISESTA

HESE

/ #1981 NYT OLIS JO PAKKO

22.02.2013 19:23

EU:n johto ilmoitti laman jatkuvan ja jopa pahenevan EU:n alueella. Miksi helevetissä Katainen edelleen jakaa rahaa vielä pois Suomesta. Kreikka ja muutamat muut maat on jo periaatteessa menetetty, eikä sieltä voi odottaa heidän omaa apua taloutensa korjaamiseen. Kyllä ne sieltä nousee jos se on yleensä joskus mahdollista, mutta se on jo nähty, ettei muiden taloudelliset uhraukset auta, koska esim. Kreikassa ei ole minkäänlaista halua tehdä omia uhrauksia itsensä puolesta, eikä muiden apu riitä heidän talouden ylläpitoon. Meidän oman talouden suora turvaaminen olisi nyt hallituksen tärkein tehtävä, koska vain säilyttämällä omat sisämarkkinat ja investoimalla sekä tukemalla kaikella mahdollisella tavalla Suomalaiseen tuotantoon ja innovaatioihin, meillä olisi edes pieni mahdollisuus estää oma vararikko. Tästä talouskuopasta noustaan vain vahvalla omalla tuotannolla ja laadulla sekä uusilla tuotteilla ja palveluilla, joita voidaan sitten myydä muille. Nyt olisi jo pakko keskityttävä omaan talouteen, ettei se menisi mahdottomaksi palauttaa nousuun. Ne rahat mitä on sijoitettu ulkomaille on nyt melkein kaikki hävitty. Enempää sinne ei kannata nyt laittaa, vaan vanhat tuottaa mitä tuottaa tai ne menetetään. Ilman niitäkin pärjätään, jos nyt vain keskitytään tekemään kotimaan asiat oikein. Jos Katainen ei pysty tätä tekemään, niin vaihdetaan tekijä.