rasismi pois suomesta!

Kuopio

/ #11

25.10.2007 21:15

Joo, suljetaan vaan Suomen ovet, ei päästetä ketään sisään eikä ulos! Homehdutaan tänne sisäsiittoisina valkonokkina, jee!

Ei ole kellekään tullut mieleen, että rasismi voisi olla osasyy niiden maahanmuuttajien kohdalla, jotka rikkovat lakia jollain asteella? Koetappa itse pärjätä maassa jossa kaikki syrjivät ja katsovat kieroon, kohtelevat alentavasti ihonvärin/uskonnon/tms. takia. En ihmettele yhtään, jos ajautuu tuollaisessa tilanteessa väärälle tielle.

"Valtion rahoja menee turhaan maahanmuuttajien hyväksi." Hohhoijaa, keksin kyllä oikeasti turhiakin kohteita, mihin valtion rahoja menee: kansanedustajien iänikuiset palkankorotukset, linnanjuhlat, ylikalliit taideteokset ties mihin puistoihin yms...

"Omat ongelmansa ovat kotimaassaan (esim. Irakissa) aiheuttanut." Ai millä tavalla? Jos yksi ihmisjoukko päättää sotia toista ihmisjoukkoa mistä hyvänsä syystä, automaattisesti sivullisetkin "ovat olleet aiheuttamassa ongelmaa"? Suomenko ei pitäisi tukea esim. uskonnonvapautta ja ottaa tänne uskontonsa takia pakolaisiksi joutuneet?

"Neekerit kohtelevat suomalaisnaisiakin miten huvittaa (raiskaavat, käyttäytyvät alentavasti), kotimaassaan ehkäpä yleistä?" Voisin veikata että mediallakin on osuutta tähän käsitykseen, että mistä uutisoidaan näyttävästi ja mistä ei. Älä ole median orja vaan ajattele itse.

"Järkevää kansaa kuitenkin olemme, näihin muihin verrattuna." Ruetaan ylistämään omaa kansaamme ja alentamaan muita? Ei ihmekään kun asiat ovat niin huonosti tällä maapallolla, kun kaikki vaan ajattelevat omaa etuaan ja jos jollain menee huonosti, niin ei auteta kun "itsepähän sen aiheutti!"