Homoavioliitto lailliseksi maistraatissa

Love first

/ #137 Vastustajien motiivit

22.03.2013 08:59

Uuden avioliittolain esityksen vastustajat(kuten tässäkin ketjussa selvästi ilmenee) ovat pääsääntöisesti jotain uskonnollisia fundamentalisteja tai fanaatikkoja tai sitten yksinkertaisesti vain henkisesti häiriintyneitä ja(/tai)sivistyksessään jälkeenjääneitä ihmisiä. Heillä näyttää olevan tarve vaikuttaa asioihin ,jotka eivät heille kuulu ja joista he eivät mitään ymmärrä. Tämä on tietysti valitettavaa ,mutta onneksi he onnistuvat vain paljastamaan itsensä kommenteissaan ja siinä kaikki. Joko he vetoavat Raamattuun ja saarnaavat kadotuksesta tms. tai sitten he tekevät lukihäiriöisiä alkeellisia kirjoitusvirheitä (kuten "lespo" ´>pro. ´lesbo´). On selvää, ettei kukaan asian ymmärtävä vaivaudu tuollaisia kirjoitusvirheitä sisältäviä tekstejä edes lukemaan.Tuollaisilla tökeröillä teksteillä ei kyllä vaikuteta kehenkään eikä mihinkään.Toki heilläkin on oikeus kirjoitella nettiin, mutta -vain turhaan.