Homoavioliitto lailliseksi maistraatissa

/ #147 Re:

24.03.2013 15:54

#101: -

>>Vieras #101 27.02.2013 18:56 Kaikille parisuhteessa oleville samat oikeudet!!<< Aikuisten adoptio-oikeudet ovat toisarvoisia kun kyse on oikeasti lapsen oikeuksista. Lapsella on oikeus molempia sukupuolta oleviin seksuaalisesti normaaleihin vanhempiin, olivatpa vanhemmat lapsen oikeat vanhemmat tai sitten adoptio vanhemmat. Homot viis veisaatvat lapsien oikeuksista vaatiessaan itselleen "samoja" oikeuksia. Itse asiassa homoilla on lain mukaan aivan samat oikeudet kuin muillakin, sukupuoleen tai asemaan katsomatta. Homoja ei ole kielletty avioitumasta eri sukupuolta ja samaa lajia olevien yksilöiden kanssa. Vaatimuksia avioliitolle on toki muitakin, esim. aviopuoliso ei saa olla lähisukulainen. Jos homoille sallittaisiin erivapaus avioitua samaa sukupuolta olevien kanssa, kohta olisivat sukurutsaajat vaatimassa oikeutta avioitua sisaren tai veljensä kanssa. Myös iän suhteen on annettu vaatimuksia ja nekin ovat kaikille samat sukupuolisesta suuntautumisesta huolimatta. Esim. alaikäinen ei voi mennä avioon pedofiilin kanssa. Säännöt ovat hyväksi havaitut ja samat kaikille. Miksi muuttaa hyväksi ja oikeaksi havaittuja sääntöjä, jotka ovat samat kaikille ikään, sukupuoleen ja asemaan katsomatta.