LAUNEEN KOULUN LAPSET HÄDÄSSÄ!

Homeope

/ #198 Oireilu otettava vakavasti

27.03.2013 20:31

Lapsissa on Suomen tulevaisuus ja heille pitäisi tarjota terveet koulutilat, etteivät he altistuisi sisäilman myrkyille. Monet vanhemmat eivät vielä ymmärrä sitä, millaisissa home- ja myrkkyloukoissa heidänkin lapsensa viettävät päivänsä ja sitä, kuinka monimutkaiseksi elämä voi muuttua, kun altistusta on saanut liian kauan tai liian suuren määrän. Ei sitä tule ajatelleeksi, että sitten kun elimistön sietoraja ylittyy, niin paluuta ei ole ja niin monet asiat, joita ennen pystyi tekemään saattaa pahimmilaan muuttua mahdottomaksi mm. veneily, mökkeily, monet huvipuistot, hotellit, kavereiden kodit, sairaalat, opiskelupaikat jne.

Kiitos teille kaikille Launeen koulun adressia tehneille, allekirjoittaneille ja kommentoineille: olette oikealla asialla ja toivotaan että saadaan estettyä mahdollisimman moni vakava sairastuminen, sillä jos oireiluvaiheessa pääsee puhtaisiin tiloihin, on vielä mahdollista toipua.

Valitettavasti kaikki eivät ole saaneet tietoa lääkäreiltä tai apua viranomaisilta ja niin moni on sairastunut vakavasti ja elämä on muuttunut homehelvetiksi: