Homoavioliitto lailliseksi maistraatissa

Mr. Arto

/ #175 Re: Pysytäänpä nyt asiassa...

29.03.2013 13:26

#168: Oraakkeli - Pysytäänpä nyt asiassa...

Jep,pilke silmäkulmassa voidaan tietysti kutsua vaikkapa varkaita omatoimi- lainaajiksi ettei heille tule paha mieli.Mutta jos nyt kuitenkin pysytään asiassa:Eläimet eivät käy maistraateissa ,kirkoista puhumattakaan,jopa minäkin kykenen sen ymmärtämään,mutta monilla kehittyneimmillä eläimillä kuten useilla linnuilla,(ei siis kaksineuvoisilla kastemadoilla) parisuhde on elinikäinen (uroksen ja naaraan) välinen liitto.Äläkä nyt innostu vääntämään mitään delfiini juttua,sillä kaikilla eläimillä on myös sairauksia.siitä kai lähinnä on kyse myös ihmisten kohdalla,vaikkakin 1981-lähtien homous on luokiteltu sairaudeksi vain jos se itseä häiritsee.Sensijaan jos vertaamme toiseen viettielämän häiriöön,Anoreksia-nervosaan,heidät luokitellaan aina sairaiksi vaikka useinmiten pitävät itseään terveinä. Mutta ei taida tällaiset yksinkertaiset tosiasiat,ja järkiargumentit Oraakkelia paljon kiinnostaa,hän kun näyttää haluavan että lakeja säädettäisiin enempi tunnesyistä.