Kansanäänestys vaatimus: Suomesta EU:n osavaltio

JPW Say
Vieras

/ #54 Aloite

18.02.2011 22:24

Mielestäni nyt meidän suomesta vastuullisten pieni joukko tulisi painattaa lentolehtinen joka kotiin jossa kerrotaan asioiden rehellinen puoli kun media ja eduskunta ovat asettuneet epärehelliselle valheen tielle äitisuomessa.itse olen valmis sioittamaan vähiä varrojani hankkeeseen kuten myös jakamaan totuuta ovelta ovelle vaikka se olisikin viranomaisten velvollisuus.ja sitä työtä olisi ruvettava kiireellä organisoimaan ennen kuin on niin sanotusti Pa%%%t housussa.hallituksen apua kukaan ei usko saavansa.tosin 200 suurinta k%si päätä röhnöttää edeskunnassa mikä on hyvä eivätpä ainakaan kansan keskuudessa valehtele mitä nyt kamppanjoiden aikaan.muuten mikähän Velttopertinkin on saanut hiljaiseksi?helppo raha vai tietoisuus että läpensä mätää sisäsiittoista on liki mahdotonta murtaa.tekevät vielä suomesta mellakkapoliisi valtion jos tervettä järkeä ilmoille päästää ja itsesensuuri(herran pelko)joka koulusta aivopesun omaisesti omaksutaan pettää.mutta asiaan:olen huolestunut kaikin puolin jos emme ole omaaloitteellisia ja heti voi olla myöhäistä vaikuttaa jotta katastrooffi voitaisiin välttää.JPW