Lempäälän Rauhanyhdistyksen tutkintaa jatkettava

/ #12 Re:

06.04.2013 22:38

#11: -

Mikäli en olisi allekirjoittanut tätä adressia kun näin sen täällä niin olisin tehnyt vastoin sitä miten omatuntoni neuvoi. Asiasta en tiedä muuta kuin sen mitä kummankin osapuolen kertomukset on olleet julkisuudessa. Se oli minulle riittävä näyttö siitä että tutkimusta pitää jatkaa totuuden nimissä. Se mitä on asiasta kerrrottu jättää epäilyksen koko Lempäälän ry:n päälle, en voi luottaa heihin keneenkään, ja en ole ainoa näin ajatteleva, lähipiirissäni on useita samoinajattelevia. Ei varmasti ole kenenkään etu jättää tutkimatta näin vakava asia ja tämä Simon kirjoitus rohkaiskoon jokaista kuuntelemaan omaatuntoaan, ja ellei rohkene muuta niin ainakin voi rukoilla jokaiselle asianomaiselle viisautta, rehellisyyttä ja ennenkaikkea totuuden hengen mukaan toimimista. Nämä ristiriidat on ihmisten aiheuttamia, on väärin ajatella että Jumalan tahto on jättää asia näin, ja vaikka tätä ei viranomaiset tutkisikaan enää niin totuus kuitenkin on ainoa muuttumaton ja pysyy.