Lempäälän Rauhanyhdistyksen tutkintaa jatkettava

Yksi allekirjoittaneista

/ #13 Yksi allekirjoittaneista

07.04.2013 00:14

Allekirjoitin, koska minusta tuntuu, että en voi muutakaan. Perusteluja tähän:
En ole mikään "remonttiryhmäläinen" enkä muukaan ryhmäläinen. Myönnän, että en tunne tapausta omakohtaisesti, vaan ainoastaan niillä perusteilla, joita olen julkisuudessa ja joissakin keskusteluissa saanut kuulla. Tuntuu kuitenkin siltä, että vääryydet tapahtuvat aina suuren hiljaisen enemmistön tahdon mukaan. Eli niiden, jotka eivät halua sekaantua mihinkään ikäviin asioihin, jotka vaikuttaisivat heidän turvallista rataa kulkevaan jokapäiväiseen elämään, ja vaarantaisivat ihmisen jokapäiväisen turvallisuuden tunteensa. Parempi olla sekaantumatta mihinkään ikävään- on sellainen motto, jonka avulla on helpompi elää omaa elämäänsä ja sen normaalia kulkua eteenpäin. Näin itsekin olen ajatelllut aiemmin. Nyt kuitenkin ajattelin, että ainoa keino auttaa sorrettuja on siirtyä omalta mukavuusalueelta kohti tuntematonta maaperää.
Asia sietää tulla selvitetyksi perinpohjin. Sillä on myös selkeä ennakkotapauksen luonne. Mikäli kiusaamista/hengellistä väkivaltaa ei oikeusistuimen mukaan olen tapahtunut, olen valmis luopumaan omasta (olemattomasta) arvovallastani ja tyytymään oikeuden päätökseen. Toki on kuitenkin muistettava, että se, mikä ei ole oikeus ja kohtuus, ei voi olla lakikaan. Eli vääryyksiä tapahtuu myös lain antamassa suojassa. Olkaamme siis valppaita, jotta kukaan lähimmäinen ei joutuisi minkäänlaisen valtakoneiston mielivaltaiseksi uhriksi.