Lempäälän Rauhanyhdistyksen tutkintaa jatkettava

kysymyksiä????

/ #20 Re: Kunnioitetaanko virkavaltaa vai ei?

07.04.2013 10:18

#14: Tuluppaani - Kunnioitetaanko virkavaltaa vai ei?

Espoossa eräs vl sai usean vuoden tuomion hyväksikäytöstä, uskovaiset aloittivat kampanjan jolla yrittivät mitätöidä oikeuslaitoksen toimintaa ja halvensivat virkavaltaa. Täällä suurella suulla puolustetaan yksilön oikeutta saada tutkinta päätökseen, jos raha on sen mittari niin hyvällä omallatunnolla voi sellaista puolustaakin. Tuohon pahoinpitely - ei näyttöä perusteella, ei pidä paikkaansa, nythän tutkintaa ei ole edes tehty niin että noin voisi päätellä onko näyttöä, siitä on kysymys että näytön saamiseksi pitää kuulustella niin paljon ihmisiä että rahaa menee liikaa, mistä tämä kertoo? Tulee mieleen tahallisuus vaikeuttaa tutkintaa, tämä on ehkä ainoa mahdollisuus saadakin näytön saaminen estettyä, halutaanko tutkijoita tahallaan harhauttaa, eikö riitä kun epäiltyjä kuulustellaan, missä on rehellisyys tutkijoita kohtaan, vanha motto toimii "mitä useampi kokki sitä sotkuisempi soppa" jotain sinnepäin.