Erottakaa Kauniaisten opetuspäällikkö Sari Aarniokoski

minä edelleen odotan, odotan S.A.:n pers´potkuja, kuka naista suojelee?

/ #347 Sari Aarniokoski kansalaisten eteen - missä luuraa

19.04.2013 16:43

Ihanaa kuulla "kautta rantain", että Kauniaisten porukatkin alkavat herätä och samma på svenska - huomenta - god morgon!
Tänne Espoon puolelle lemuaa Aarniokosken touhut, joko Kauniaistenkin sontakasa "patskahtaa puhki".
Rakkaat naapurikaupungin päättäjät ja asukkaat, älkää antako tuon naisen ja hänen hengenheimolaisten (juristi N. sekä naapurikaupunkien sekasortoa aiheuttavat agitaattorit/anarkistit Viljanen, Kyllönen, Jarnila...)tuhota Kauniaisten jo hyvin toimivaa ja kehittyvää koulu- ja sivistyslaitosta. Uskokaa nyt, että yli 200 000 adressin allekirjoittajaa sekä poliisi eivät ole väärässä! Kauniainen on tähän asti ollut esimerkillinen monikulttuurisissa asioissa, mutta sitä se ei VARMASTI tule olemaan mikäli Sari Aarniokosken työsuhde jatkuu! Onko hänen terveydentilansa tutkittu mahdollisen persoonallisuushäiriön, narsismin, osalta? Miksi Kauniainen edelleen vaikenee? Tulkaa päättäjät ja kansalaiset rohkeasti omin kasvoin esille, sillä oikeudenmukaiset ja rehelliset Kauniaisten asukkaat ja koko Suomen Anttia tukevat tahot antavat sille suuren arvon ja siten Kauniainen voi kohottaa profiiliaan omassa maassa ja maailmalla, tehdä asiasta BRÄNDIN!
Siis toimikaa antamalla potkut Sari Aarnikoskelle ja hänen hengenheimolaisilleen - kiitoksia! Siellä on kyseiseen toimeen hakenut 43 muuta henkilöä, joista joku on varmasti halukas toimimaan oikeudenmukaisesti ja rehellisesti toisia ihmisiä kunnioittaen ja unohtaen omat agendansa ja isminsä.