Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä

Koiraihminen ja koirien todellinen ystävä

/ #352 Re:

25.02.2011 16:57

#7: Elsa Pohjalainen -

Voi hyvänen aika, kuinka sinä olet tietämätön. Pystytkö olemaan noin naiivi, että uskot, että koira pystytään opettamaan pois huonoista tavoita ihan vaan puhumalla. Voi vietävä, kun olisi hauskaa nähdä, miten sinä käsittelisit esim. 85 kiloista bernhardilaista, mikä on ottanut vallan perheessä. Olen sellaiseen törmännyt.

En ole taidoiltani lähelläkään Cesaria, mutta autoin koiran omistajia. Voin kertoa, että se ei ollut mitään lasten katsottavaa. Kun 85 kiloa aggressiivissta koiraa tulee päälle vahingoittamistarkoituksessa, pelkkä kaunis puhe ei tehoa. Koira saatiin kuitenkin kuriin ja sitä ei jouduttu lopettamaan.

Cesar on todellinen koirien ystävä. Hän käsittelee koiria todella kauniisti. Jos olet eläinten kohtelusta huolissasi, mene katsomaan lähi- tai kaukoitään, miten siellä kohdellaan kaikkia eläimiä. Siellä olisi karhuja pelastettavana häkeistä, missä niitä pidetään koko niiden elinikä, jotta niistä saataisiin mahdollisimman paljon sappinestettä miehille potenssin nostoa varten.

Tee ihmisille ja etenkin koirille palvelus ja anna Cesarin pitää ohjelmansa.