Lakimuutos löytöeläinten käyttämisestä koe-eläiminä pysäytettävä

Linda

/ #172 EHDOTON EI!

23.04.2013 12:34

Just joo,kokoikäni tehnyt eläinsuojelutyötä ja auttanut löytöeläimiä niin nyt sitten tämmönen pommi päin naamaa!!!! Täällä on niin paljon muutenkin työsarkaa että eläinten oloja saadaan paremmiksi nyt sitten ihan lain voimalla sallitaan yksi pahin eläinrääkkäys muoto!!!!!!!
HÖPÖ puhetta että muka näin saadaan tauteja ja muita paremmin selville eläimiltäkin ja hah hah.Sen verran olen hoitanut ja nähnyt elämän varrella "villiintyneitä kissoja " ja niillä on ihan ne samat sairaudet kuin kotikissoilla-jossain eu jutussa annettiin ymmärtää että suomessa elää metsissä villikissoja....niin varmaan ja 5 päisiä lehmiä!!!!!!!!! Yksikään kotikissa vaikka ois kuinka villiintyny ei ala asumaan metsissä ja lisäänny siellä-ne kissat jotka ihmisasutuksesta ja ihmisistä liian kauaksi eksyy-menehtyy todella pian!!!!! Eu idiootit taas näkee mörköjä siellä missä niitä ei ole!!!!
Kapinaanko tässä on noustava vai mitä? Löytöeläimelläkin on oikeus elää ja kuolla ilman turhaa kärsimystä!!!!!!! Kyllä jos tää tämmösex menee-kuka täällä Suomessa enää haluaa asua?